Live acumAcces Direct
Prime Time 20:00Chefi la Cutite

Cel mai simplu regim de slăbit: dieta cu DOUĂ MESE pe zi. Vei încăpea în rochia de acum patru ani, de Revelion

 Dieta cu două mese pe zi înseamnă două mese copioase. Adică o masă foarte bogată dimineață și o a două masă, după oră 15.00 la fel de consistentă. Pentru unele persoane acest ritm alimentar a ținut foarte bine sub control glicemia, comparativ cu o dietă cu 5-6 mese pe zi (dintre care trei principale). 

Dieta cu două mese pe zi înseamnă două mese copioase. Adică o masă foarte bogată dimineață și o a două masă, după oră 15.00 la fel de consistentă. Pentru unele persoane acest ritm alimentar a ținut foarte bine sub control glicemia, comparativ cu o dietă cu 5-6 mese pe zi (dintre care trei principale).

Potrivit acestui studiu, dietă cu două mese pe zi s-a dovedit benefică inclusiv pentru cei care au vrut să scadă în greutate, dar și pentru cei care suferă de diabet de tip 2.

Concret, dieta cu două mese pe zi înseamnă o masă de dimineață foarte bogată. Se consumă cereale integrale, fructe sau legume, precum și carne slabă de pui, curcan sau peste. La această se adaugă o sursă sănătoasă de grăsimi, ceea ce înseamnă peste gras sau avocado, ori nuci sau alte semințe. Prânzul este și el foarte bogat și trebuie consumat la cel mult 8 ore de la masă de dimineață. Acesta trebuie să conțină supă de zarzavat, carne sau alte surse de proteine, legume și alimente care să completeze necesarul de fibre. Între cele două meșe se pot mânca doar fructe și este recomandat un aport bun de lichide fără calorii (apa sau ceai).

După masă de prânz se permite doar consumul de fructe sau legume crude, apa și ocazional semințe crude în cantitate mică.

Recomandari