Live acumFilm: Homefront: Orasul fara legi
Prime Time 20:00Film: Homefront: Orasul fara legi

Cum sa nu te ingrasi de Sarbatori!

Sarbatorile sunt cel mai mare pericol pentru silueta noastra. Mesele hipercalorice care tin cateva zile la rand, bucatele multe si alese, care mai de care mai indigeste, ne pun in pericol nu numai silueta, ci si sanatatea.



Din ce ar trebui sa fie alcatuit meniul de Craciun, pentru a evita ingrasarea si problemele de sanatate:

Micul dejun:

- clasica salata "boeuf", cu maioneza light (sau, daca va place maioneza de casa, puneti doar doua trei linguri, nu mai mult!)
- fresh de portocale
- Legume, tot felul de legume.
- o bucatica (nu mai mult) din prajitura preferata.


Pranz:

- la pranz iti poti permite sa fii mai aventuriera: un carnat de porc cu vita, friptura (de preferat de pui sau vita), legume murate si un pahar de vin alb.

Cina:

pui, curcan sau vita cu garnitura de cartofi natur cu unt, marar sau simpli.
- salata (de fructe sau legume)


Ponturi:

- Incearca sa inlocuiesti carnea de porc cu cea de pui, vita sau curcan. Daca, totusi, vrei sa pastrezi traditia, evita partile grase si carnatii.

- Prajiturile nu dauneaza atat de mult siluetei daca sunt consumate in cantitati reduse (100 grame/ portia) dimineata si dupa pranz.

- Consuma cat mai multe portocale si mandarine - detoxifiaza organismul

- Dupa ce a trecut perioada Craciunului, fa o cura de detoxifiere doar cu legume si fructe (crude sau fierte).

Recomandari