Live acumiUmor
Prime Time 20:00iUmor

Cum să te menții în formă iarna

Exercițiile fizice sunt recomandate de specialiști, dar ce te faci când afară ninge sau sunt multe grade cu minus? În niciun caz nu trebuie să renunți! Dacă vei face sport iarna, te vei menține în formă și vei avea un moral bun. Iată cum trebuie să te motivezi. 

Alergare iarna

pixabay.com

Gândește-te la scopul final

Mulți dintre oameni văd în vremea urâtă scuza perfectă pentru a sta în casă. Ieși din bula de confort, ia-ți treningul și geaca pe tine, pune-ți o pereche de adidasi pentru barbati și ieși la alergat în fiecare dimineață. Gândește-te la lunile de vară, în care te vei bucura că te-ai menținut în formă.

Nu vei resimți frigul decât în primele momente. După ce vei alerga câteva sute de metri, vei vedea că îți va fi chiar cald. Amintește-ți în permanență că trebuie să muncești pentru a obține rezultatele dorite. Acest gând te va ține motivat să faci sport, chiar și pe timp de iarnă.

Schimbă-ți rutina

Schimbarea vremii este momentul perfect de a-ți schimba și tu rutina. Chiar dacă îți place mișcarea în aer liber, iarna există situații critice, în care nu poți să ieși din casă. Ai sala de fitness ca variantă de rezervă sau îți poți achiziționa o bandă de alergat.

Dacă îți place să faci mișcare seara, îți poți ajusta programul și să muți exercițiile fizice la primele ore ale zilei. Drept urmare, vei evita situațiile în care ajungi prea târziu acasă din cauza traficului infernal provocat de eventualele ninsori. Astfel, vei păstra serile doar pentru relaxare, iar dimineața va fi momentul în care vei face sport.

Încearcă un sport de iarnă

Anotimpul rece oferă o gamă foarte variată de activități plăcute. Patinajul, schiatul, snowboardingul sau chiar săniușul sunt opțiuni pe care le-ai putea încerca. Să înveți să practici unul dintre aceste sporturi împreună cu membrii familiei sau prietenii apropiați este o metodă excelentă de a va distra și a face mișcare în același timp. Nu uita să te echipezi corespunzător, pentru a evita accidentele pe pârtie sau patinoar.

Un mare avantaj al mișcării pe timp de iarnă este acela că ai șanse mult mai mici de a răci. Dacă vei avea și o alimentație sănătoasă, vei preveni răcelile și gripele. Alege fructe și legume bogate în vitamina C, precum merele, portocalele sau ardeiul roșu. Nu uita nici de rădăcinoase! Acestea îți vor asigura aportul necesar de vitamina D, pe care vara o primești de la razele de soare.

Acestea sunt recomandările noastre pentru a te menține în formă maximă și pe timp de iarnă. Încearcă să le pui în practică și vei avea numai de câștigat.

Recomandari