(P) Descoperă acum tratamentul pentru hernia de disc pentru a scăpa de operație

Cu toții avem ceva cunoștințe despre hernia de disc, ba chiar unii dintre noi au experimentat-o pe propria piele.

Descoperă acum tratamentul pentru hernia de disc pentru a scăpa de operație

antena 1

Cu toții avem ceva cunoștințe despre hernia de disc, ba chiar unii dintre noi au experimentat-o pe propria piele. Iar la momentul respectiv, cu siguranță ne-am întrebat cu toții dacă putem sa scăpăm de hernia de disc doar cu un tratament corect, fără operație. Haideți să învățăm împreună despre hernia de disc, ce este exact, cum se pot manifesta durerile si cum putem trata această boală într-un mod inovativ pentru a scăpa de operația de hernie de disc. Hernia de disc lombară (LDH) este o afecțiune frecventă a spatelui lombar. Este una dintre cele mai frecvente boli care produce lombalgie și / sau dureri de picioare la adulți. O hernie de disc este o deplasare a materialului discului (nucleul pulpos sau fibroza inelară) dincolo de spațiul discului intervertebral. Acest proces de hernie începe de la eșecul inelelor inelare interioare și progresează radial spre exterior.

Deteriorarea inelului discului pare să fie asociată cu flexarea completă a coloanei vertebrale pentru o perioadă de timp repetată sau prelungită. Nucleul își pierde presiunea hidrostatică și inelul se umflă spre exterior în timpul compresiei discului. Alte denumiri utilizate pentru a descrie acest tip de patologie sunt: ​​disc prolapsat, disc alunecat sau hernie de disc spinal, herniat nucleu pulpos și proeminență de disc. Este o afecțiune care afectează coloana vertebrală în care ruptura inelului fibros exterior al discului IV permite porțiunii centrale moi să se extindă dincolo de inelul exterior deteriorat. Această afecțiune apare atunci când centrul moale al discului spinal împinge discul printr-o fisură din carcasa exterioară mai dură. Apare rar la copii și sunt cele mai frecvente la adulții tineri și de vârstă mijlocie. O hernie se poate dezvolta brusc sau treptat în decurs de săptămâni sau luni.

Două corpuri vertebrale adiacente sunt legate de un disc intervertebral. Împreună cu articulațiile fațetelor corespunzătoare, acestea formează „unitatea funcțională a lui Junghans”. Discul este format dintr-un inel fibros, un nucleu pulpos și două plăci finale cartilaginoase. Distincția dintre inel și nucleu poate fi făcută numai la tineri, deoarece consistența discului devine mai uniformă la vârstnici. Din acest motiv, proeminențele discului nuclear sunt rare după vârsta de 70 de ani. Din punct de vedere clinic, este important să considerăm discul ca o unitate integrată, a cărei funcție normală depinde în mare măsură de integritatea tuturor elementelor. Aceasta înseamnă că deteriorarea unei componente va crea reacții adverse la celelalte. Acum, haideți sa descoperim împreună tipurile de hernii.

Tipuri de hernii. Hernierea discului posterolateral - Proeminența este de obicei posterolaterală în canalul vertebral. Discul proeminent comprimă de obicei următorul nerv inferior, pe măsură ce nervul traversează nivelul discului în calea sa către foramenul său. (Exemplu: proeminența L5 afectează de obicei S1) Hernia centală (posterioară) - Este mai puțin frecventă. Un disc proeminent deasupra celei de-a doua vertebre poate comprima măduva spinării în sine sau poate duce la sindromul Cauda Equina. Hernierea discului lateral. Comprimarea rădăcinii nervoase are loc peste nivelul de hernie. Rădăcina nervoasă L4 este implicată cel mai adesea. Toate aceste tipuri de hernii de disc duc la dureri cronice. Durerea cronică este mai frecventă decât își pot imagina majoritatea oamenilor, afectând oameni de toate vârstele și etapele vieții. Aproximativ 100 de milioane de oameni din toată Europa suferă de dureri cronice. Motivele durerii pe termen lung ar putea să nu fie evidente și variază foarte mult.

Potrivit unui raport, o treime dintre persoanele care suferă de dureri cronice au declarat că durerea raportată a fost atât de severă încât nu a mai putut să o tolereze, iar o cincime dintre respondenți au declarat că și-au pierdut locul de muncă sau au fost diagnosticați cu depresie ca urmare. Durerea cronică vă poate afecta viața de zi cu zi. Durerea pe termen lung poate avea un impact negativ asupra capacității dumneavoastră de a lucra și de a vă angaja în activități de care vă bucurați odată. Chiar și cele mai simple sarcini precum spălarea rufelor sau scoaterea coșului de gunoi pot fi provocatoare atunci când suferiți de dureri cronice. Exercițiile ușoare, întinderile și activitățile pot ajuta la ameliorarea durerii unei hernii de disc. Exercițiile pot, de asemenea, întări și îmbunătăți flexibilitatea coloanei vertebrale, a gâtului și a spatelui.

O hernie de disc sau un disc alunecat sau rupt apare atunci când o parte din jeleul moale din centrul discului alunecă pe lângă exteriorul dur. Poate fi foarte dureros și poate provoca: dureri de spate dureri de gât trăgând dureri la braț furnicături, amorțeală sau slăbiciune în picior sau picior furnicături, amorțeli sau slăbiciune într-un braț. Persoanele cu hernie de disc nu au nevoie de obicei de o intervenție chirurgicală. Medicii recomandă adesea fizioterapie pentru a trata simptomele unei hernii de disc. Orice disc din coloana vertebrală poate deveni herniat, inclusiv gâtul, dar cel mai frecvent apare în partea inferioară a spatelui. Diferite exerciții vă pot ajuta în funcție de locul unde se află hernia de disc. Acest articol va analiza unele dintre exercițiile care pot ameliora durerea, pot accelera recuperarea și pot ajuta la prevenirea recurenței unei hernii de disc.

Haideți sa învățăm împreună despre tratament hernie de disc fara operatie. Exerciții pentru dureri de gât. Durerile de gât sunt frecvente după alunecarea discului. Presiunea asupra nervilor din gât poate provoca dureri la nivelul mușchilor gâtului și umărului. Poate provoca, de asemenea, dureri de tragere Sursa de încredere pe braț. Următorul exercițiu poate ajuta la ameliorarea durerilor de gât cauzate de un disc alunecat în coloana vertebrală superioară sau gât. Exerciții de hamstring. Pentru cei cu un disc alunecat la nivelul coloanei vertebrale inferioare, întărirea mușchilor poate ajuta la susținerea mai bună a nucleului și a spatelui. Încercați următoarele întinderi. Așezați-vă pe un scaun cu un picior pe podea și celălalt întins drept, cu călcâiul pe podea. Îndreptați spatele și înclinați-vă înainte peste piciorul extins până când există o întindere de-a lungul spatelui coapsei superioare. Țineți această poziție timp de 15-30 de secunde. Schimbați picioarele și repetați de mai multe ori.

Exercițiile de flexie a spatelui întind mușchii coloanei vertebrale și ale spatelui. Discutați cu un medic înainte de a efectua aceste exerciții după o leziune a spatelui. Pentru a efectua o întindere a flexiei spatelui: Întindeți-vă pe spate și țineți ambii genunchi spre piept. În același timp, mișcați capul înainte până când există o întindere confortabilă pe spatele mediu și jos. Repetați acest lucru de mai multe ori. Apoi, un alt exercițiu: întinderea de la genunchi la piept. O întindere de la genunchi la piept va lucra mușchii de pe fiecare parte a corpului separat pentru o întindere mai blândă. Încercați următoarele: Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti si ambele tocuri pe podea. Așezați ambele mâini în spatele unui genunchi și trageți-l spre piept. Schimbați picioarele și repetați de mai multe ori.

Un alt exercițiu vorbim despre mușchiul piriformis care este un mușchi mic situat adânc în fese. Pentru a întinde acest mușchi: Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti si ambele tocuri pe podea. Încrucișați un picior peste celălalt, sprijinind glezna pe genunchiul îndoit. Trageți ușor genunchiul încrucișat spre piept până când există o întindere în fesă. Repetați de ambele părți. Cum pot ajuta exercițiile? Exercițiile și fizioterapia sunt adesea părți importante ale recuperării de pe o hernie de disc. Un medic va recomanda, de obicei, câteva zile de odihnă după ce se confruntă cu o hernie de disc. Efectuarea de activități și exerciții ușoare va întări mușchii care susțin coloana vertebrală și vor reduce presiunea asupra coloanei vertebrale. De asemenea, vor promova flexibilitatea coloanei vertebrale și pot contribui la reducerea riscului ca hernia de disc să se repete.

Un medic poate sugera să începeți mic și să creșteți nivelul de activitate încet. Activitățile ușoare care pot ajuta cu o hernie de disc includ: yoga, înot, mersul pe jos, ciclism. Efectuați toate exercițiile într-un mod lent și controlat, mai ales atunci când vă îndoiți sau ridicați. Exercițiile nu ar trebui să doară. Dacă o persoană simte durere, ar trebui să înceteze să facă exercițiile și să vorbească cu medicul său.

Ultimele știri