Dieta rusească. Cum reușesc femeile din Rusia să slăbească 30 de kilograme în doar două luni

 

Te întrebi cum fac unele femei să slăbească zeci de kilograme într-un timp destul de scurt. Rusoaicele sunt faimoase pentru felul în care reușesc să scape de greutatea în exces, iar secretul lor a fost dezvăluit. Combinațiile de alimente reprezintă trucul pe care îl folosesc în dieta care a cucerit toată lumea, dieta rusească.

Acesta este meniul unei saptamani, pe care este obligatoriu să-l respecți:

Luni

Mic dejun: 100 g peste fiert, 150 g salata de varza, mazare verde, morcovi fierti, o ceasca de cafea neagra, fara zahar.

Gustare: 150 g carne fiarta, 100 de grame de branza de vaci, 2 mere.

Pranz: supa de legume, 150 g salata de varza si morcovi, 1 ceasca de compot de mere.

Cina: 100 g peste fiert, 2 cartofi fierti, o ceasca de ceai fara zahar.

Marti

Mic dejun: 200 g salata de varza tocata, mazare verde si ceapa, asezonata cu ulei vegetal, o ceasca de cafea neagra.

Gustare: 1 cana iaurt.

Pranz: 100 g peste fiert, un pahar de suc de mere.

Cina: 100 g peste fiert, 2 cartofi fierti, 1 portocala.

Miercuri

Mic dejun: 1 ou fiert moale ou, 1 felie paine prajita, o ceasca de cafea neagra.

Gustare: 100 g terci de cereale cu fructe.

Pranz: 150 g carne de pui slaba fiarta, 2 mere, 1 portocala.

Cina: salata condimentata cu ulei vegetal, 1 cana suc de mere.

Joi

Mic dejun: 1 ceasca iaurt, 1 biscuit.

Gustare: salata de legume crude, asezonata cu ulei vegetal.

Pranz: 100 g carne fiarta, 150 de grame de salata de varza acra si ceapa verde.

Cina: un bol de supa de legume, 100 g morcovi rasi proaspeti, cu un pic de maioneza.

Vineri

Mic dejun: 3 linguri branza de vaci, o ceasca de cafea neagra, fara zahar.

Gustare: 2 mere, 2 portocale, 1 pahar suc de portocale.

Pranz: 1 mezel dietetic, 150 g varza proaspata cu suc de lamaie, 1 pahar suc de portocale.

Cina: 150 g peste slab fript, 100 g coacaze negre, un pahar de apa minerala.

Sambata

Mic dejun: 100 de grame de carne fiarta, 100 de grame de varza acra.

Gustare: 100 g branza de vaci fara grasimi.

Pranz: un bol de legume sau supa de ciuperci, o bucata mica de paine neagra.

Cina: 1 bucata de carne de porc la gratar, 100 de grame de sfecla fiarta, o ceasca de ceai fara zahar.

Duminica

Mic dejun: 100 de grame de fulgi de ovaz cu 1 lingura miere.

Gustare: 150 g de salata de fructe dupa cum se doreste.

Pranz: 100 g peste fiert, 150 g salata de legume crude asezonata cu ulei vegetal.

Cina: 100 de grame de carne de pui fiarta, 2 cartofi fierti, 1 mar, 1 cana suc de mere



facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI