Live acum
Prime Time 20:00iUmor

FOTO! Provoaca-ti corpul cu UltimatePilates!

Daca ai trecut de stadiul de pionierat in ale Pilates-ului si ai invatat sa respiri si sa mentii o pozitie corecta a corpului cand lucrezi, e momentul sa treci la urmatorul nivel. Aceste tipuri de exercitii sunt de nivel mediu, astfel ca iti solicita mai mult si la un nivel mai intens toate grupele musculare. Vrei sa pleci in vacanta si ai la dispozitie doar doua saptamani? Executa aceste exercitii in fiecare zi si vei fi surprinsa de eficienta lor!

Scissor twist




Bend knee

Aseaza-te pe palme si genunchi, mentinand umerii si bazinul in aliniament neutru. Palmele sunt asezate direct sub umeri, genunchiul direct sub bazin. Intinde piciorul de lucru in spate si mentine talpa intinsa. Expira si extinde coapsa spre tavan, mentinand aliniamentul neutru al coloanei vertebrale si talpa intinsa. Inspira si extinde coapsa spre tavan, indoind genunchiul la 90 de grade, fara a modifica pozitia pe verticala a genunchiului. Executa 2 serii a cate 8 repetari cu fiecare picior.

Love handles

Asezat pe laterala, cu bazinul si coloana vertebrala in aliniament neutru. Capul sta sprijinit pe bratul flexat complet si mana de deasupra sprijina trunchiul. Picioarele sunt flexate la 90 d egrade in fata si genunchii indoiti si talpile flexate. Expira si ridica piciorul de deasupra cu tibia paralela cu solul. Bazinul ramane in aliniament vertical. Inspira si revino in pozitia initiala. Executa 4 serii a cate 8 repetari cu fiecare picior.

Leg circles

Intinde-te pe laterala, cu capul sprijinit pe bratul flexat. Picioarele sunt intinse, in linie cu coloana vertebrala. Talpa piciorului de pe sol este flexata complet. Bratul de deasupra este flexat in fata trunchiului si sprijina corpul in pozitia de lucru. Mentine piciorul de deasupra ridicat, fara sa pierzi conexiunea abdomenului si a coapselor. Varful piciorului de lucru este intins complet. Executa cercuri lente in jurul soldului, mentinand stabilitatea corpului. Cercurile se executa spre spate si in jos, accentuand folosirea abductorilor coapsei. Executa 3 serii a cate 8 repetari cu fiecare picior.

Vezi GALERIA FOTO mai jos!

Citeste si Revista Felicia

FOTO: Revista Felicia

Recomandari