Părinți, începe perioada răcelilor! Mare atenție cum vă tratați copiii! Medicii avertizează: "Nu le mai dați copiilor sirop de tuse!"

 

Siropul și pastilele de tuse pot avea efecte adverse nedorite, din cauza ingredientele care ar putea pot fi toxice, dacă sunt administrate în doze mari. 

Oliver Bevington, medic la Spitalul pentru Copii dinSouthampton, consideră că multe dintre aceste medicamente conțin paracetamol, iar părinții ar putea să le dea supradoze copiilor, potrivit The Independent.

„Începem cea mai aglomerată perioadă din an, în care la spital ajung zilnic sute de copii cu probleme respiratorii, între care tuse, răceală și temperatură. Majoritatea cazurilor de răceală și tuse sunt cauzate de o infecție virală, care se ameliorează fără antibiotice, siropuri, paracetamol și ibuprofen, deși mulți părinți se tem că simptomele vor persista și decid să le administreze copiilor sirop de tuse (...)

Multe dintre medicamentele de tuse și răceală conțin ingrediente active care, dacă sunt luate în doze mari, au efecte adverse sau se pot dovedi toxice pentru copiii cu vârste mai mici de șase ani. Acestea pot conține și paracetamol, astfel că părinții le-ar putea administra, din greșeală, supradoze copiilor lor, ceea ce crește riscul de reacție alergică

Sfatul meu pentru părinți este să îi trateze după metoda tradițională: lămâie și miere, multe lichide și paracetamol doar conform indicaților. Dacă simptomele persistă, să meargă la un medic”, spune medicul.

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
PREMIUM

Mai multe