Scapă de grăsimea nedorită în cel mai scurt timp printr-un truc care nu te costă nimic!

Dacă vrei să scapi de grăsimea nedorită de pe corp și vrei să ai un abdomen suplu fără prea mult efort, mersul pe jos este soluția ta! Deși pare banal, mersul te poate ajuta să obții silueta pe care ti-ai dorit-o.

Dacă vrei să scapi de grăsimea nedorită de pe corp și vrei să ai un abdomen suplu fără prea mult efort, mersul pe jos este soluția ta! Deși pare banal, mersul te poate ajuta să obții silueta pe care ti-ai dorit-o.

Mersul joacă rol de terapie pentru minte și pentru corp.

Scapă de grăsimea nedorită în cel mai scurt timp printr-un truc care nu te costă nimic!

Popsugar ne arată câte calorii va arde o femeie care are 66 de kg, în funcție de dificultatea antrenamentului:

Începător: Parcurgerea pe jos (ritm lent) a 3-4 kilometri într-o ora ar arde aproximativ 200 de calorii

Intermediar: 5,5 kilometri în 60 de minute ar arde aproximativ 250-300 de calorii (ritm rapid)

Avansat: Parcurgerea a șapte kilometri (ritm rapid) în 60 de minute arde circa 350 de calorii

O jumatate de kilogram de grăsime este egală cu 3,500 de calorii. Asta înseamna ca e nevoie de două săptămâni pentru ca cineva din categoria "avansat" să ardă suficiente calorii și să piardă în greutate.

Combate obezitatea

Unii ar spune că mersul pe jos este cea mai ușoară formă de mișcare, dar în realitate se dovedește un exerciuțiu extrem de eficient pentru persoanele care vor să slăbească. Medicii de la Harvard School of Public Health au demonstrat că tendința genetică spre îngrășare este diminuată cu până la 50% cu ajutorul mersului pe jos.

Scade tensiunea arterială

Mersul pe jos este de un real ajutor pentru scăderea tensiunii arteriale, iar 10 minute de plimbare la un ritm alert în fiecare zi sunt suficiente.

Citește și
Dana Roba, schimbată total de când a renunțat la luminile reflectoarelor. S-a căsătorit și are doi copii
Dana Roba, schimbată total după ce a devenit cunoscută pentru scandalurile de la tv. Cum mai arată acum și cu ce se ocupă
Dana Roba, schimbată total după ce a devenit cunoscută pentru scandalurile de la tv. Cum mai arată acum și cu ce se ocupă
Omar Arnaout și logodnica lui, imagine romantică. Miruna este o tânără foarte frumoasă
Omar Arnaout și logodnica lui, Miruna, imaginea emoționantă de pe rețelele de socializare. Cum au apărut cei doi
Omar Arnaout și logodnica lui, Miruna, imaginea emoționantă de pe rețelele de socializare. Cum au apărut cei doi
colaj de imagini cu ionut cercel si petrica cercel
Prima declarație a lui Ionuț Cercel după ce l-a pierdut pe tatăl său, Petrică Cercel. Ce mesaj a postat
Prima declarație a lui Ionuț Cercel după ce l-a pierdut pe tatăl său, Petrică Cercel. Ce mesaj a postat
Mai multe articole

Ține sub control diabetul

Potrivit Asociației Americane a Diabeticilor, mersul pe jos este o modalitate eficientă de a ține sub control simptomele diabetului. Trebuie să mergeți încet timp de 3-5 minute, să faceți stretching pentru alte 5-10 minute, iar apoi să începeți să vă plimbați într-un ritm mai alert. Asigurați-vă că ați adoptat o poziție corectă, menținând spatele drept și bărbia ușor ridicată. Pentru cele mai bune rezultate începeți cu 30 de minute de plimbare, adică 2400 de pași, pentru a ajunge mai târziu la 77 de minute, adică 6400 de pași.

Scapă de grăsimea nedorită în cel mai scurt timp printr-un truc care nu te costă nimic!

Previne cancerul

Un alt studiu realizat în 2012 la Universitatea Harvard a demonstrat că mergând între o oră și trei ore pe săptămână, riscul dezvoltării cancerului uterin este redus cu 19%. Cercetarea este cu atât mai relevantă cu cât efectele mersului pe jos au fost studiate timp de două decenii, pe un eșantion de 73.600 de persoane.

Mișcarea îmbunătățește memoria

Mersul pe jos are un efect pozitiv asupra creierului, îmbunătățind capacitatea de memorare. Studiul a fost realizat cu ajutorul unui grup format din femei și bărbați cu vârste cuprinse între 60 și 80 de ani și s-a ajuns la concluzia că trei plimbări scurte în fiecare săptămână măresc regiunea cerebrală responsabilă pentru planificare și memorie.

Întărește sistemul imunitar

Potrivit unui studiu realizat în Statele Unite, o plimbare zilnică de 30-45 de minute, în ritm moderat, mărește numărul de celule ale sistemului imunitar, având un efect incredibil asupra capacității corpului de a lupta cu bolile.

Are un efect pozitiv pe termen lung

Plimbările făcute în tinerețe sunt benefice mai ales o dată cu înaintare în vârstă. Mai exact, potrivit cercetătorilor, persoanele care obișnuiesc să meargă mult pe jos vor avea de câștigat la bătrânețe, păstrându-și mobilitatea și independența în ciuda trecerii anilor.

Combate accesele de foame cauzate de stres

Mersul pe jos este una din cele mai bune modalități de a combate stresul și obiceiurile alimentare asociate. Se recomandă să meditați, să dormiți bine și să faceți cel puțin 10000 de pași în fiecare zi. Plimbările lungi declanșează secreția de endorfine, diminuând în același timp nivelul cortizolului din organism.

Orașe europene de vizitat în sezonul rece. Alege destinația favorită de acum
Iarna poate fi sau nu anotimpul tău preferat. Se pare că există orașe europene pe care e...
Horoscopul zilei de 16 octombrie 2021. Leii au parte de emoții puternice. Află ce se întâmplă cu zodia ta
Horoscopul zilei de 16 octombrie 2021 spune că Leii au parte de emoții puternice și în...
Ultimele știri