Tu ştii ce se întâmplă în corpul tău când mănânci ouă? Efectele sunt uimitoare şi se văd imediat! Cercetătorii au fost surprinşi

Un studiu realizat de cercetătorii olandezi de la Universitatea Leiden scoate la iveală faptul că ouăle au capacitatea de a schimba personalitatea oamenilor.

Oamenii de ştiinţă spun că triptofanul, un aminoacid din anumite produse alimentare, poate să influenţeze comportamentul uman. În urma unor experimente, au ajuns la concluzia că administrarea unor doze mici de triptofan - echivalentul cantităţii de substanţă din trei ouă - a dus la dublarea sumelor donate de voluntari unor organizaţii de caritate.

Cercetătorii au realizat studiul pe 32 de bărbaţi şi femei. Jumătate dintre ei au primit o pudră ce conţinea 0,8 grame de TRP, iar ceilalţi voluntari au primit o pudră placebo. Fiecare voluntar a primit suma de 7,5 lire sterline pentru participarea la experiment şi au fost întrebaţi dacă doresc să doneze acea recompensă financiară sau o parte din ea în scopuri caritabile.

La final, voluntarii care au primit pudră TRP au donat, în medie, 1,15 dolari, în timp ce persoanele care au primit un placebo au oferit doar jumătate din acea sumă.

Mecanismul prin care aminoacidul are un astfel de efect nu este cunoscut deocamdată, însă oamenii de ştiinţă sugerează că în acest proces ar putea fi implicată şi oxitocina, hormonul iubirii.

4 trucuri pentru a anihila CELULITA... Vrei o masă musculară de invidiat? Iată sfaturile lui Florin Neby...