Unii creștini pupă icoanele…O studentă din Marea Britanie a depistat stafilococul și bacteria E.coli pe icoanele din Rusia

O studentă din Rusia a făcut o descoperire care ar putea produce revoltă în lumea creştină.

O studentă britanică, de origine rusă, a făcut o descoperire care ar putea produce revoltă în lumea creştină.

Daria Fedorova a trecut cu o cârpă peste zece icoane din şase biserici și a realizat proiectul „Călătoria microorganismelor din corpul uman”. După acest demers, Fedorova și un angajat al unui laborator din Moscova au vizitat şase biserici din Zamoskvorechye și au prelevat probe de pe 10 icoane. Au intrat în bisericile Sfântului Serghei, Învierea lui Hristos, Serafim Sarov, Sfânta Elizabeta, Maica Domnului, Epifania, Spiridon, Cupa nesecată.

În laborator s-au depistat microbii: stafilococ, streptococ, pseudomona și Escherichia coli. Fedorova se consideră o tânără credincioasă, de aceea a ținut să explice:

„Scopul experimentului nostru nu este de a arăta că Biserica e un mare cuib de bacterii. Proiectul nu neagă existența lui Dumnezeu. Aici e vorba despre atitudinea oamenilor. Ar fi drăguț dacă oamenii, așa cum o fac în sălile de forță, ar șterge după sine cu un dezinfectant icoana. Până la urmă, este vorba despre respectul față de aproapele tău, iar creștinismul învață să îl iubești”, a declarat Daria.

Modalitatea perfectă de a ține țânțarii la distanță. Ai grijă, însă, miroase urât!... Ești vegetariană? Îți expui copilul la dependență de droguri...