Prezentare de modă diferită, în Bucureşti! Două branduri 100% româneşti şi-au unit forţele, adică piesele vestimentare, şi au prezentat pasionaţilor un show bazat exclusiv pe produse din magazin. De ce este asta ceva special? Pentru că, în general, hainele sunt făcute special pentru prezentările de modă, iar din ele ajung doar jumătate în magazin.
Ţinutele alcătuite din piese de aceeaşi culoare sunt propunerile designerilor pentru sezonul de toamnă-iarnă.
Cât despre pantofii purtaţi de femeia modernă. Aceştia trebuie să fie în primul rând comozi! Apoi, să fie în tendinţe: se poartă ciocatele, tocurile groase şi nu în ultimul rând strălucirea!
Interesul românilor este din ce în ce mai mare pentru brandurile româneşti. Potrivit color mai recente sondaje, 91% dintre români îşi doresc să cumpere produse vestimentare realizate în România dar.62% nu ştiu în ce magazine să le găsească. Asta şi pentru că prea puţini designeri români reuşesc să vândă şi în showroom, nu doar pe internet. Anul trecut, piața românească de modă online a depășit 2,88 miliarde de lei