- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Miercuri, 26 martie, Silviu Ispas a fost reales presedinte al BRAT, in urma unei Adunari Generale in care s-au ales si noi membri in Consiliul director. Pe aceasta cale le multumesc celor care m-au votat, astfel ca incepind de ieri Antena TV Group are un reprezentant in acest for.
Lista integrală a membrilor Consiliului Director
- Silviu Ispas - Midas Media
- Marius Gheorghe - Media Investment Communication
- Mihai Trandafir - BV McCann Erikcson
- Orlando Nicoara - Mediafax Group
- Sandrin Apostoloiu - Burda Romania
- Gruita Ienasoiu - Solpress
- Florin Beldiman - Mediaedge:cia Romania
- Stefan Iordache - Starcom MediaVest Group
- Bogdan Gheorghe - SoftNews Net
- Alin Popescu - Legalnet Media
- Dragos Stanca - ThinkDigital Internet & Advertising
- Serban Manea - Ringier Romania
- Liviu Bujenita - Pro TV SA
- Ruxandra Stefan - Initiative Media
- Bogdan Vasile - Euromedia Group
- Elvira Munteanu - Universal Solution
- Maria Toghina - Societatea Romana de Radio Difuziune
- Mircea Ionescu - Adevarul Holding
- Augustin Roman - Antena TV Group
Tot ieri, BRAT a organizat un eveniment, aflat la a doua editie: "ZIua cercetarii media".
A fost un eveniment placut, cu multe lucruri interesante. Gilles Gouillou, chief revenue officer - La Place Media, a povestit cum, in urma cu 2 ani, 4 grupuri media mari din Franta au format La Place Media, pentru a concura impotriva gigantilor Google si Facebook. Au schimbat termenul de "competition" in "coopetition" si au reusit sa ofere in acest moment 4,5 miliarde de afisari lunar vs 12 ggl si 27 fb. Au atras in 2013 in jurul a 117 milioane euro si estimeaza 150 mil in 2015, ceea ce reprezinta, daca am inteles bine, 25% din piata franceza. Peste tot in lume exista temerea intemeiata ca acesti colosi (ggl si fb) atrag din ce in ce mai multe venituri de pe pietele de publicitate.
In ultima parte a evenimentului, Dragos Stanca, Orlando Nicoara si Cristi Pantazi au purtat un dialog interesant si relaxat, moderat de Oana Marinescu. "Daca as fi in 2002, dar as avea mintea de acum, cred ca as construi branduri foarte puternice pe nise clare. Vorbesc de zona de content", a spus Dragos, completat de Orlando: "Asta as face si eu :)). Pe piata actuala m-as focusa pe monetizare. Trebuie gasit mixul intre generarea si monetizarea audientei. M-as focusa pe servicii. E cea mai simpla forma de monetizare. La NetBridge faceam numai servicii, iar la mediafax m-am afundat in content". Cristi Pantazi de la Hotnews.ro a punctat ca "modelul de business in care te bazezi doar pe advertising nu mai este valabil. Daca ai un site cu 100.000 de unici pe zi e ca si cind ai avea un stadion cu 100.000 de oameni si trebuie sa gasesti acel pop-corn care le-ar placea sa-l cumpere".
Mai multe amanunte AICI.
Cine l-a mușcat de gât pe Victor?... În loc să-l apere pe BARACK OBAMA de lunetiști, agenții Secret Service s-au îmbătat...