O reclama controversata a companiei Reebok a fost retrasa dupa ce au fost inregistrate numeroase plangeri. Sloganul afisului expus intr-o sala de fitness din Germania afiliata brandului Reebok avea ca scop motivarea clientilor. Cu toate acestea, reactiile publicului au fost negative iar compania a retras reclama si a recunoscut ca mesajul era jignitor.
Gafa de promovare nu facea parte dintr-o campanie publicitara internationala dar, datorita mass media sociale, reactia a fost la nivel mondial. Radar Online a obtinut o scrisoare pentru Reebok din partea Cheaterville.com, site care ii reuneste pe cei care insala pentru a organiza un boicot al brandului.
Scrisoarea mentioneaza: „Aceasta forma de publicitate denota o atitudine necinstita si lipsita de respect fata de femei iar companiei dumneavoastra ar trebui sa-i fie rusine pentru ca a plasat acest anunt in diverse locuri considerand ca ar fi perceput in orice alt mod." Ieri purtatorul de cuvant al Reebok a exprimat public scuzele companiei. San Sarro a declarat CBSBoston.com: „Regretam ca unele materiale ofensive Reebok au fost recent tiparite. Acestea au fost retrase de indata ce am fost anuntati despre ele."
Cu toate ca aceasta gafa reprezinta un incident izolat in mod cert nu avantajeaza imaginea companiei Reebok care anul trecut a fost criticata public pentru campania „incaltamintei care tonifica".