Live acumObservator 19
Prime Time 20:30Poftiţi pe la noi: Poftiţi la circ

Cercetătorii cer ajutorul posesorilor de PC-uri pentru studierea coronavirusului

Oamenii de ştiinţă au nevoie să “împrumute” cât mai multă putere de procesare pentru a crea un tratament împotriva COVID-19 şi cer ajutorul posesorilor de PC-uri.

Universitatea Stanford include în proiectul [email protected] capacităţi pentru studierea coronavirusului şi cere ajutorul posesorilor de PC-uri din întreaga lume, care pot dona o parte din puterea proprie de procesare.

[email protected] este un sistem de “distributed computing” din zona medicală. Universitatea Stanford îl foloseşte pentru a realiza simulările necesare studierii mai multor afecţiuni, inclusiv mai multe tipuri de cancer şi Alzheimer.

Acum, [email protected] poate fi aplicat şi pentru studierea coronavirusului. Cercetătorii au nevoie să vadă care sunt toate formele posibile pe care proteina virală a acestui virus, care se leagă prima oară de un receptor al unei celule de la plămân, le poate lua.

Într-un final, studiul poate duce la crearea unui medicament care poate trata infecţiile cu coronavirus.

Cei care doresc să îşi aducă contribuţia trebuie să descarce un mic program de pe . Acesta va fi activ doar atunci când utilizatorul nu foloseşte efectiv calculatorul.

Sursa : news.ro