Cu toate scandalurile care au cuprins compania Facebook, noi dezvăluiri au ieșit la iveală și nu pun într-o imagine bună conducerea companiei. Se pare că în urmă cu mai mulţi ani, executivii Facebook discutau despre posibilitatea vânzării unor companii accesul la datele persoanele ale utilizatorilor reţelei sociale.
Un document intern obţinut de publicaţia americană The Wall Street Journal arată că şefii Facebook au vehiculat intern ideea taxării agenţiilor de publicitate şi a celorlalte companii care doreau să intre în posesia datelor personale ale utilizatorilor.
Informaţia apare într-o serie de email-uri interne din perioada 2012 - 2014, perioadă în care Facebook încerca să crească rapid veniturile după listarea din 2012. O propunere era ca accesul la datele utilizatorilor să le fie blocat pentru companiile care nu cumpără publicitate de cel puţin 250.000 de dolari.
Cei de la Facebook nu au comentat decât că informaţiile obţinute de publicaţia americană sunt scoase din context, conform news.ro.
Este foarte posibil ca mail-urile în cauză, alături de alte informaţii interne care să scoată la lumină şi mai multe despre modul în care se iau deciziile în carul Facebook, să devină în curând publice.