- Liga Națiunilor: România vs. Kosovo se vede vineri, 15 noiembrie, de la 21:45, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Gigantul american spune că lucrează împreună cu Organizaţia Mondială a Sănătăţii pentru a înţelege care sunt informaţiile corecte şi care sunt cele false, iar pe baza acestei înţelegeri ajunge să blocheze reclamele care nu sunt conforme cu adevărul.
Vor fi blocate reclame legate de virusul COVID-19 care creează impresia de urgenţă, sugerând stocuri limitate (la medicamente, alimente etc.) precum şi reclame care promit prevenirea sau vindecarea.
Spre exemplu, nu vor mai fi acceptate reclamele care susţin că măştile de protecţie garantează prevenirea răspândirii coronavirusului.
Declaraţia celor de la Facebook vine la o lună după ce compania anunţa că va lua măsuri pentru eliminarea informaţiilor false în general, nu doar din reclame, legate de coronavirus şi inclusiv de pe Instagram.
Poziţia gigantului american este consecventă cu cea adoptată anul trecut, în ceea ce priveşte vaccinarea. Şi atunci Facebook a ales să blocheze anumite tipuri de conţinut (reclame, pagini grupuri etc.) care răspândeau informaţii false privind vaccinarea.
Facebook a fost aspru criticată în ultimele luni că nu face acelaşi lucru şi în ceea ce priveşte reclamele politice, acolo unde politicienilor le este permis în continuare să susţină lucruri neadevărate.
Sursa : news.ro
Germania este la începutul unei epidemii de coronavirus. Nemții, dotați cu secţii izolate în toate spitalele, se tem de ... Erdogan: Turcia vrea să scoată forţele guvernamentale siriene din posturile sale militare de observaţie din Idleb în ace...