Live acumAdela
Prime Time 20:30Adela

Modul inedit în care cetățenii Berlinului sunt obligați să poarte masca de protecție CORECT: "Dacă nu le pasă de coroanvirus, măcar de mirosuri"

La fel ca și România, Germania a impus purtarea măștilor de protecție în mijloacele de transport în comun, acolo unde se adună un număr foarte mare de persoane. Deși se dau amenzi pe bandă rulantă, cetățenii nu reușesc să respecte regula, iar dacă totuși o respectă, o fac pe jumătate: măștile sunt ținute pe nas sau pe bărbie.

Modul inedit în care cetățenii Berlinului sunt obligați să poarte masca de protecție CORECT: "Dacă nu le pasă de coroanvirus, măcar de mirosuri"

Pentru a combate răspândirea coronavirusului, compania de transport public în comun din Berlin a adoptat o strategie diferită care, uneorim stârnește și râsete: aceasta îi încurajează pe cetăţeni să nu mai folosească deodorant, astfel încât călătorii vor fi obligaţi să poarte masca în mod corespunzător, pentru a se apăra de mirosuri: „Mulţi oameni poartă masca sub nas, aşa că luăm măsuri”, a postat compania pe contul de Twitter.

Este obligatoriu ca nasul și gura să fie acoperite în spațiile publice

Ca și în alte țări din Europa, în Germania se recomandă purtarea măștii corect astfel încât nasul și gura să fie acoperite atunci când mergi în magazine sau circuli cu transportul în comun.

FOTO | O imagine cât o mie de cuvinte! Abel ne arată cum se poartă corect masca de protecție și cum este greșit

Cei care nu se supun, primesc amenzi. Chiar şi aşa, mulţi îşi acoperă doar gura, lăsând nasul liber, scrie agenţia Mediafax.

Operatorul de transport public în comun, BVG, speră că mirosurile îi vor convinge pe călători să poarte masca, mai ales că situaţia poate fi destul de dificilă pe timpul verii. Posterul stârneşte amuzament: “Deci, încă vrei să ai nasul neacoperit?”.

Postările BVG de pe reţelele sociale au fost apreciate de urmăritori şi campania are potenţialul de a-i convinge să poarte mască, chiar fără a renunţa la deodorant. Compania de transport public în comun este recunoscută pentru campaniie cu tentă satirică.

Printre sloganurile din trecut s-au numărat: “Este săptămâna modei din nou. Noi ne bucurăm dacă porţi orice fel de haine” sau “Nici măcar mama ta nu ar veni să te ia la 04:30”.

Recomandari