În aşteptarea lui Moş Crăciun, locuitorii din New York se bucură, deja, de spectacol. Cel al vitrinelor marilor magazine universale care au fost deja decorate de sărbătoare. Ca să fure toate privirile, anul acesta, artiştii recurg, în mai mare măsură, la tehnologia de ultimă oră
Dezvăluirea vitrinelor festive este organizată anual în primele zile ale lui decembrie. Şi este un spectacol în sine. Zeci de animatori, muzicieni şi alţi artişti muncesc luni de zile sau chiar un an întreg pentru a avea cele mai ingenioase vitrine.
Anul ăsta, surprizele au fost din plin. Un magazin a inclus în vitrină un ecran uriaş care amplifică iluzia de mişcare şi adâncime. Altul şi-a conceput decoraţia în legătură cu un filmuleţ, postat din vreme pe internet, despre un om al zăpezilor care trăieşte pe acoperişul respectivei clădiri.
Alţi decoratori, şi mai îndrăzneţi, au făcut pasul spre vitrinele interactive. Astfel, vitrina unuia din magazine include o cameră foto care le permite trecătorilor să păstreze imaginea chipurilor lor încântate. Iar ceva mai departe, o instalaţie artistică le permite clienţilor să intre, pur şi simplu, în vitrină pentru o experienţă de neuitat.
Oricât de originali, toţi artiştii de pe Fifth Avenue au totuşi şi ceva în comun. Cu toţii au păstrat atmosfera feerică de iarnă, dar şi bucuria de a face şi de a primi daruri.
Puteţi urmări toate ediţiile Observatorului pe AntenaPlay.ro!