Panică totală într-un avion după ce pasagerii au fost ținuți într-un avion din cauza unei furtuni de zăpadă de pe aeroport. Deși compania aeriană a oferit răcoritoare la bord și au fost anunțați periodic despre cele petrecute, pasagerii au fost nevoiți să rămână timp de 6 ore în aeronavă.
Cei 189 de pasageri au rămas blocați într-un avion din cauza unei furtuni de zăpadă din aeroportul din Praga, deoarece aeronava nu poate decola către Madrid din cauza vremii.
Călătorii au reclamat pe rețelele sociale disconfortul la care au fost supuși o perioadă îndelungată. La ora 9 seara, pasagerii au părăsit avionul neștiind exact care era următoarea dată de îmbarcare. "Există deja oameni foarte nervoși care strigă la echipajul care nu înțelege limba spaniolă și care au deschis porțile avionului pentrua creea atacuri de anxietate", a explicat Argimiro Pérez pe Twitter, un jurnalist care a fost afectat de această situație.
Deși alte avioane au călătorit în condițiile date, compania Ryanair a decis să le asigure pasagerilor cazare peste noapte și să le ofere bilete de zbor pentru a doua zi, atunci când vremea le-a permis să zboare în condiții de siguranță.
Compania Ryanair a trimis și-a cerut scuze în mod oficial tuturor pasagerilor care au trecut prin această experiență neplăcută.
Pe rețelele sociale au fost postate videoclipuri pentru a reclama nefericitul accident pe care l-au trăit pasagerii, majoritatea spanioli.
Și-a vândut un rinichi ca să își poată cumpăra un iPhone. Prin ce trece tânărul, la 8 ani de la decizia care i-a distrus... Coduri roşu şi portocaliu de furtuni puternice, vânt şi grindină. Avertismentul autorităților...