Momente de panică pe o pistă din Olanda! Pasageri români, ținuți captivi într-o aeronavă a unei companii aeriene low cost! După mai mult de 2 ore întârziere, oamenii extenuați sunt ținuți într-un avion pe pistă, oferindu-li-se mâncare și băutură pe care trebuie să o plătească: "Toată lumea este agitată, copiii plâng"
Momente grele pentru pasagerii aflați într-o aeronavă Wizz Air care trebuia să plece din Eindhoven la ora 9:15, ora locală și care din cauza unei defecțiuni, nu a decolat nici până în acest moment. Oamenii au rămas captivi în aeronavă mai mult de 2 ore, iar copiii prezenți acolo au început să plângă și să-și piardă răbdarea. Potrivit declarațiilor făcute de pasageri, problema este cauzată de o defecțiune apărută pe bord la un senzor. Deși situația este încordată, iar pasagerii au avut de suferit în urma acestei întârzieri considerabile, sosirea specialiștilor pentru a remedia problemele este amânată.
Ultimele informații arată că nu se știe când și dacă avionul va mai decola. Se pare că oamenii sunt anunțați din oră în oră că vor pleca într-o oră, dar cu toate acestea, timpul de întârziere se mărește. Un pasager a confirmat faptul că după mai mult de două ore de stat în avion pe pistă, Wizz Air le-a oferit oamenilor mâncare și băutură pe bani!
Citește mai jos mesajul primit de la un pasager revoltat de această situație:
"Bună ziua. Cursa Wizz Air de la Eindhoven spre București Otopeni care trebuia să decoleze în dimineața aceasta la ora 9:15 ora locală a fost întoarsă. Pe bord a apărut o defecțiune la un senzor. Se așteaptă intervenția specialiștilor care nici până la aceasta ora nu au sosit. Toată lumea stă în avion. Nu se știe când și dacă va mai decola. Au trecut 2 ore de când stam pe pistă în avion. Sunt copii mici în avion care plâng. După mai mult de 2 ore în avion pe pistă, Wizz Air ne oferă mâncare și băutură pentru care trebuie să plătim. Tocmai a anunțat căpitanul ca vom pleca într-o oră. Același anunț îl face din oră în oră. Toată lumea este agitată, copiii plâng".