”Am luat decizia de a opri toată publicitatea politică pe Twitter, la nivel global. Credem că răspândirea mesajelor politice trebuie câştigate, nu cumpărate”, afirmă într-un comunicat directorul general al Twitter, Jack Dorsey.
Companiile de media socială, inclusiv Facebook, concurenta Twitter, sunt supuse unor presiuni tot mai mari pentru a opri difuzarea reclamelor care răspândesc informaţii inexacte.
Facebook s-a angajat să ia măsuri pentru a combate dezinformările pe platforma sa, după ce propaganda rusă pe platforma sa înainte de alegerile prezidenţiale americane din 2016 ar fi influenţat rezultatul ascrutinului câştigat de Donald Trump.
Dar Facebook a luat decizia de a nu verifica veridicitatea reclamelor publicate de politicieni, ci doar pe aceea a reclamelor platformelor politice, provocând nemulţumirea candidaţilor democraţi în alegerile prezidenşiale din 2020, cum ar fi fostul vicepreşedinte Joe Biden şi senatoarea Elizabeth Warren.
Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a apărat decizia companiei, afirmând că nu vrea să îngrădească discursul politic.
Sursa : news.ro
Purtătorul de cuvânt al CE, despre nominalizarea lui Victor Negrescu pentru postul de comisar european: Există îndoieli ... SUA şi şase state din Golful Persic impun sancţiuni comune pentru 25 de companii, bănci şi persoane legate de Iran...