Adevărul despre asteroidul cu origini extraterestre!

Anul trecut, oamenii de știință au identificat un obiect cosmic bizar care încă reușește să le de-a bătăi de cap. De la prezumția că ar fi un obiect trimis de extratereștri, cercetătorii au ajuns la o concluzie ceva mai digerabilă.

Numele obiectului este Oumuamua și din 2017 le pune la încercare imaginația cercetătorilor. În vară, un studiu care a utilizat telescoape la sol, plus telescopul Hubble a indicat că „obiectul extraterestru” ar putea să fie o cometă, deoarece viteza cu care accelerează este similară cu a uneia. În același timp, cercetătorii au descoperit că viteza ei nu poate fi doar rezultatul gravitației.

Moment EPOCAL? Astronomii de la Harvard alertează PLANETA: „Ar putea fi O NAVĂ EXTRATERESTRĂ”

Pe măsură ce Soarele încălzește o cometă, gheața se transformă, prin sublimare, în gaz. Acesta este cel care îi dă un „impuls” și o face să accelereze. Deci, în opinia lui Marco Micheli, astronom al Agenției Spațiale Europene, cel mai probabil obiectul este o cometă. Una ciudată, dar o cometă.

Omenirea se pregătește pentru un FENOMEN unic! NASA a avertizat! Ce se va întâmpla

Până și cercetătorii care au descoperit obiectul ceresc au dat înapoi și nu cred că Oumuamua are origini extraterestre. Robert Weryk, unul dintre cercetătorii implicați în descoperirea asteroidului/cometei spune că nu există niciun motiv pentru care să credem că Oumuamua este altceva decât un obiect natural (o cometă dintr-un alt sistem solar), bazat pe observațiile obținute.

Cea mai cruntă răzbunare! Ce a făcut o tânără după ce iubitul a părăsit-o! „Ca să nu uiți în ăștia 17 ani...”... O problemă de matematică de grădiniță pune în încurcătură pe toată lumea! Tu câte triunghiuri vezi în imagine?...