Anunțul făcut de NASA în această dimineață! Un asteroid gigantic poate lovi Pământul!

În urmă cu ceva timp, vă spuneam că cei de la NASA se pregătesc să trimită operele voastre de artă pe un asteroid. Acum, se pare că respectivul asteroid ar putea lovi Pământul, iar americanii se pregătesc să-l studieze îndeaproape.

Misiunea OSIRIS-REx avea inițial scopul de a „marca” asteroidul Bennu, iar NASA s-a gândit să facă asta prin intermediul unui hard drive plin cu opere de artă terestre.

Totuși, cercetătorii încep să ia misiunea mai în serios, având în vedere că acest corp ceresc s-ar putea ciocni, în viitor, cu planeta noastră.

Asteroidul intersectează orbita Terrei la fiecare șase ani și a fost văzut prima dată în 1999.

Află când ne va lovi asteroidul și ce se cunoaște despre el până acum.

S-a descoperit secretul! Așa alegi cel mai bun pepene! Semnele acestea nu mint niciodată!... ÎNFRICOȘĂTOR! Au auzit un zgomot în timp ce săpau o groapă, iar după ceva vreme au găsit o ladă. Când au deschis-o au în...