Live acum
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

Aşa arată vagoanele de tren făcute de români pentru Cehia si Brazilia. Imagini spectaculoase

În Arad, România, găsim cea mai mare companie de material feroviar din țară. Oameni care muncesc zilnic pentru a scoate din producție trenuri de pasageri cu dotări și design de ultimă generație. Trenuri care, însă, n-au loc pe peroanele gărilor românești. Ele ajung, în schimb, în tări precum Cehia sau mai departe, tocmai în Brazilia. Vagoanele arată spectaculos.

Vagonul unui tren produs la Arad pentru export

Compania de material feroviar Astra Arad are în derulare două contracte de livrare de vagoane în Brazilia și Cehia. Produsele exportate arată spectaculos și au dotări de ultimă generație, inclusiv în ceea ce privește tehnologia.

Criza economică ce a izbucnit în anul 2008 a afectat întreaga lume, lovind din plin industriile producătoare printre care şi industria feroviară, potrivit publicației arădene Glasul Aradului.

Cehia și Brazilia, țări "pline" de trenuri românești

Astra a încheiat două importante contracte de vânzare vagoane de călători, unul în Brazilia şi un altul în Republica Cehă, în ambele cazuri beneficiarii fiind operatori feroviari.

Aşa arată vagoanele de tren făcute de români pentru Cehia si Brazilia. Imagini spectaculoase

Contractul încheiat în octombrie 2012 are drept beneficiar firma RegioJet Cehia, un operator care îşi desfăşoară activitatea în Cehia şi Slovacia şi care are o strategie de creştere rapidă a activităţii sale, bazată pe utilizarea de vagoane noi cu un raport performanţă/preţ maximizat. RegioJet a selectat Astra ca fiind furnizorul său de vagoane, contractul constând în livrarea a 73 vagoane de călători, cu o primă tranşă de zece vagoane până la sfârşitul anului 2015, scrie extranews.ro.

Aşa arată vagoanele de tren făcute de români pentru Cehia si Brazilia. Imagini spectaculoase

Dotările vagonului sunt de ultimă generaţie şi conţin toate instalaţiile obligatorii conform standardelor tehnice la nivele ridicate de calitate: instalaţie de alimentare pentru traficul internaţional cu patru tensiuni, iluminat cu mai multe trepte, instalaţie de informare călători cu ecran în salon şi vestibul, GPS şi nod bus de tren, toalete cu vacuum şi rezervoare de apă potabilă, instalație de climatizare, instalaţie de diagnoză.

Imaginile sunt de-a dreptul impresionante.

Recomandari