Căutare Live

NASA, comunicat oficial: Un asteroid de aur a fost descoperit! Ce s-ar putea întâmpla cu Pământul în eventualitatea unei exploatări a astrului

Există asteroizi buni și asteroizi răi. Evident, este doar o glumă, însă recenta descoperire a specialiștilor de la NASA ne oferă, nouă pămânenilor, o altă perspectivă asupra vieții pentru că acest corp ar putea îmbogăți întreaga planetă albastră.

Asta dacă va fi exploatat de către cei aflați pe Pământ. Respectivul astru, care s-a format între între orbitele planetelor Marte și Jupiter și conține aur, dar și bucăți de platină, fier și nichel, metale care valorează extrem de mult, ar putea schimba viața oamenilor în cazul în care omenirea ar încerca să extragă metalele de acolo.

Inginerii de la NASA analizează constant asteroizii din galaxia noastră pentru a vedea care este posibilitatea ca aceștia să intre în contact cu planeta pe care locuim. Folosind echipamente avansate, aceștia pot analiza cu precizie compoziția aștrilor și pot să își dea seama dacă prezintă sau nu un risc pentru noi. Uneori însă, analiza scoate la iveală informații uimitoare.

La o evaluarea simplă, având în vedere dimensiunea corpului ceresc, experții sunt de părere că ajunge până la 10.000 de quadrilioane de dolari, anunță playtech.ro, care oferă mai multe detalii despre asteroidul care ar putea îmbogăți planeta

MESAJE DE PAŞTE: Cele mai frumoase gânduri pentru urări și felicitări la prieteni, familie şi colegi, de Învierea Domnul... Exercițiul care a înnebunit internetul! Ultima ecuație este pentru genii! Jocul este pierdut în proporție de 90%...
Parteneri
Cele mai frumoase târguri de Crăciun din Europa. Unde te poți distra iarna aceasta
Cele mai frumoase târguri de Crăciun din Europa sunt deja deschise și gata să-și primească vizitatorii. În ciuda pandemiei de COVID-19, multe orașe mari au decis să-și deschidă porțile pentru cei dornici să experimenteze magia sărbătorilor de iarnă. Deși vor exista restricții de participare, oamenii sunt așteptați în număr cât mai mare.
Catine.ro