Antena Căutare

Bloggerița care a detronat-o pe Meghan Markle! Cum a reușit “versiunea influencer” a nunții regale să aibă un impact media mai puternic - GALERIE FOTO

Cea mai influentă bloggeriță din lume, cunoscut antreprenor și influencer, Chiara Ferragni, și unul dintre cei mai faimoși rapperi din Italia, Fedez, și-au unit recent destinele, în cadrul unei ceremonii luxoase în Sicilia. Se pare că nuntă celor doi, a creat atât de multă vâlvă în social-media încât a întrecut și cea mai iubita nuntă a anului, cea dintre Meghan Markle și Prințul Harry.

Cea mai influentă bloggeriță din lume, cunoscut antreprenor și influencer, Chiara Ferragni, și unul dintre cei mai faimoși rapperi din Italia, Fedez, și-au unit recent destinele, în cadrul unei ceremonii luxoase în Sicilia. Se pare că nuntă celor doi, a creat atât de multă vâlvă în social-media încât a întrecut și cea mai iubita nuntă a anului, cea dintre Meghan Markle și Prințul Harry.

Se pare că rochiile purtate în ziua cea mare de Chiara Ferragni au fost elementul central al nunții, ținutele fiind mai apreciate decât cele ale Ducesei de Sussex, Meghan Markle, scrie harpersbazaar.com.

În mai 2017, Fedez a cerut-o de soție pe Ferragni în timpul unuia dintre concertele sale, cântându-i o piesă nouă, nelansată până atunci.

În urmă cu șapte luni, bloggerița i-a dăruit un băiețel, iar acum cei doi și-au oficializat legătura în cadrul unei ceremonii costisitoare la Palazzo Nicolaci di Villadorata, din Sicilia, un palat din secolul al 18-lea, ce numără nu mai puțîn de 90 de încăperi. Întreagă ceremonie a costat peste 1,3 milioane de dolari, 420.000 de dolari fiind doar cele trei ținute purtate de mireasă.

Cele două rochii de mireasă, pentru cununia religioasă și petrecerea de nuntă, au adus milioane de aprecieri. Ambele au fost create de Dior, prima ținută fiind o rochie de mireasă tradițională, cu o trena nesfârșită, iar cea de-a două fiind o rochie personalizată, inscripționată cu versurile unui cântec pe care Fedez I l-a dedicate Chiarei. La petrecerea de după ceremonie, Chiara a transformat rochia personalizată în una mini.

Pe instagram, unde cei doi au împreună 21 de milioane de urmăritori, au devenit un cuplu regal. Doar haștagul evenimentului, #TheFerrangez, a adunat 67 de milioane de vizualizări, în timp ce Dior a avut un impact media în valoare de peste 6 milioane de dolari – ceea ce înseamnă mai mult decât a reușit să facă Meghan Markle pentru Givenchy, la nunta regală.

Muncitorii săpau sub un teatru vechi atunci când au dat peste ceva COLOSAL! Autoritățile au venit imediat la fața loculu... Celebrul miliardar, Elon Musk, gest CONTROVERSAT în timpul unui show! Ce a putut să consume, în timp ce mii de oameni îl...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x