Inspectorii OPC s-au pomenit cu unele dintre cele mai neobișnuite reclamații primite din partea românilor. Principalii subiecți: o vânzătoare și "un client de prepelițe".
”O doamnă a reclamat că o angajată de la un magazin de pe lângă domiciliul dânsei face ochi dulci bărbaţilor şi soţului ei şi că acesta când ajunge acasă devine violent şi o bate. Acolo nu avem noi competenţă de control. I-am sugerat, i-am recomandat doamnei, în cazul în care este vorba de violenţă, să se adreseze Poliţiei, instituţiilor abilitate. A fost o sesizare în scris”, a declarat, Alin Năstasă, directorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bacău, potrivit libertatea.ro.
O altă sesizare cel puțin ciudată este cea a unui bărbat care a cumpărat 40 de prepeliţe la ofertă, însă, în loc de patru femele şi un mascul, a primit patru masculi şi o femelă.
”Le-a achizionat. Era un fel de ofertă, la cinci prepeliţe primea patru femele şi un mascul. A luat în total 40, pui, iar proporţia era inversă. Probabil omul le cumpărase pentru ouă. A făcut sesizare, noi am demarat cercetarea, operatorul economic şi-a dat seama că a greşit şi a remediat situaţia. S-a dispus înlocuirea prepeliţelor, conform ofertei iniţiale”, a spus Alin Năstasă.