Din ce în ce mai mulți tineri vor să devină creatori de conținut. În acest context, experții au analizat ce trăsături de caracter au influencerii, de fapt.
Potrivit rezultatelor, unele tipuri de personalitate au o probabilitate mai mare să urmeze o astfel de carieră, scrie Futurism.
Ceea ce ar putea explica numeroase aspecte ale acestei industrii volatile, în continuă schimbare.
O astfel de cercetare e cu atât mai importantă cu cât din ce în ce mai mulți copii visează să devină creatori de conținut atunci când vor fi mari.
Ce trăsături de caracter au influencerii, de fapt
Potrivit unui studiu din 2019, sponsorizat de Lego, din 3.000 de copii intervievați în SUA, Marea Britanie și China, o treime din ei voiau să fie influenceri. Doar 11% voiau să devină astronauți.
În acest context, experții au vrut să analizeze ce trăsături de caracter au influencerii. O astfel de tendință poate scoate la iveală unele aspecte ale societății moderne.
Noul studiu a fost publicat în jurnalul Telematics and Informatics. A fost realizat în parteneriat de experți din cadrul Universității din Wrocław și Universității Oxford.
Potrivit rezultatelor, persoanele tinere care sunt extroverte, concentrate pe sine și care au o predispoziție spre un comportament dramatic aveau o probabilitate mai mare să își dorească să devină influencer. Cel puțin în comparație cu persoanele mai introverte și calme.
La studiu au participat 800 de tineri cu vârsta între 16 și 17 ani. Jumătate dintre ei erau din Polonia și jumătate din Marea Britanie. Adolescenții au fost întrebați care sunt țelurile atunci când vine vorba de carieră și la ce joburi visează.
Participanții au primit și chestionare care au analizat cele mai importante trăsături de personalitate - deschidere, conștiință, extrovert VS introvert, bunăvoință și instabilitate emoțională. În plus, au analizat și predispoziția către comportamente dramatice. Astfel, experții au analizat ce trăsături de caracter au influencerii și ce fel de persoane sunt atrase de un astfel de job.
Ce tipuri de personalitate sunt atrase de un astfel de job
Potrivit studiului, persoanele extroverte, cu tendințe narcisiste și histronice au o probabilitate mai mare să fie interesate de o astfel de carieră. Aceste trăsături sunt corelate cu o dorință de a fi văzut și validat de alte persoane.
Aceste caracteristici se găsesc și în rândul tinerilor care sunt atrași de actorie. Așa că e posibil ca aceste 2 joburi să atragă personalități similare, dat fiind faptul că au unele elemente în comun. Printre acestea se numără și un public pentru care persoana respectivă să joace.
Există unele cercetări care au analizat modul în care percepe publicul personalitatea creatorilor de conținut. Dar acest studiu pare să fie primul care analizează trăsăturile pe care le au influencerii sau persoanele ce sunt atrase de această industrie.
Mai sunt necesare cercetări pe acest subiect, mai ales că noua tendință de creatori de conținut e relativ nouă. Dar această industrie atrage un anumit tip de persoane, în mare. Dar aceste trăsături nu asigură succesul în această industrie care e în continuă schimbare.
Un apartament din Cluj cu toaleta și cada pe balcon face furori în online după ce a fost dat spre închiriere. Cât costă ... Milionarul care vrea să creeze „oameni mutanți”. De ce crede că persoanele obișnuite vor fi „depășite” de noua rasă...