An de an, compania John Lewis încântă publicul în apropierea Sărbătorilor de Iarnă. Nici anul acesta nu a făcut excepție. Ideea de la care a pornit întreaga poveste a fost aceea că nicio reclamă de Crăciun nu trebuie să mai fie tristă.
An de an, compania John Lewis încântă publicul în apropierea Sărbătorilor de Iarnă. Nici anul acesta nu a făcut excepție. Ideea de la care a pornit întreaga poveste a fost aceea că nicio reclamă de Crăciun nu trebuie să mai fie tristă.
Pentru cea cea mai frumoasă reclamă de anul acest, compania a scos din buzunare un milion de lire sterline. Personajele principale sunt un câine boxer, pe nume Buster, şi Bridget, o fetiţă de doar 6 ani, scrie zutv.ro. Cei doi primesc cadoul ideal de Crăciun.
Muzica de fundal a fost este reprezentată de un cover al trupei londoneze Vaults, pe o piesă jazz din 1980 "One Day I'll Fly Away", de la Randy Crawford.
Articolul continuă după reclamă
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările
Vine Era Glaciară? Cercetătorii au făcut anunțul oficial! "Ne așteaptă 10 ANI DE IARNĂ!!!"...
S-au iubit și au murit ținându-se de mână. După 5000 de ani, au fost găsiți în aceeași poziție: "Este visul oricăru...