"In China femeile sunt ambitioase... asa ca ele cumpara mai multe produse de mare putere decat cele din SUA sau Europa. O femeie are nevoie aici sa-si arate puterea intr-un mod care nu este necesar pentru cele din Occident", a declarat directorul unei agentii de publicitate din China. Firma Maserati sustine ca 30% dintre clientii sai sunt femei, fata de intre 2 si 5% in Europa sau SUA.
De asemenea, mai multe chinezoaice beau whisky Johnnie Walker decat femeile din statele occidentale, sustine un furnizor.
Marca americana Coach reprezinta 45% din piata sa chineza de 1,7 miliarde de dolari pentru genti de lux si accesorii, fata de 15% la nivel global. Un vanzator de la magazinul Shanghai Prada sustine ca barbatii chinezi prefera borsetele de mana intrucat sunt nevoiti sa poarte sume mari de bani gheata asupra lor.
L'Oréal observa un trend similar, grupul francez de cosmetice vanzand mai multe produse pentru par in China decat in vestul Europei. Barbatii chinezi percep aspectul fizic ca foarte important.
Citeste si Jurnalul
FOTO: Hepta