Antena Căutare

"Coincidente creative" apropiate brandului turistic al Romaniei

Controversata frunza care reprezinta brandul turistic al Romaniei este utilizata cu succes, de multa vreme, si de site-ul www.dico-ecolo.com, care este un dictionar francez de ecologie.

Mai mult, aceeasi frunza este utilizata si de firma Austin Contract Services, care se ocupa cu reciclarea deseurilor provenite din industrie, agricultura etc., inregistrata in Marea Britanie.

Astfel, pe site-ul firmei http://www.acsrecycling.co.uk poate fi observata frunza utilizata de Ministerul Turismului din Romania pentru reprezentarea brandului turistic al tarii.

De asemenea, o frunza asemanatoare reprezinta si ecoenergia. Aceasta poate fi observata pe pagina de internet http://tavisunteu.wordpress.com Mentionam ca frunza este utilizata de aceste site-uri cu mult timp inainte de lansarea brandului turistic al Romaniei de la Shanghay din 29 iulie 2010.

Asemanarea dintre frunza utilizata de ministerul condus de Elena Udrea si frunzele afisate de site-urile mentionate mai sus este izbitoare, insa pana la clarificarea situatiei cu firma care a realizat brandul turistic al Romaniei ne abtinem de la comentarii. Coincidenta sau nu... numai specialistii o pot spune.

Condamnat sa joace poker pentru a inapoia banii furati... VIDEO! Gorilele, fascinate de Nintendo DSi XL...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x