- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Magazinul generos a inlocuit etichetele pe care apare de obicei pretul cu biletele pe care era scris ce trebuie sa faca fiecare client care isi doreste un anumit produs. Printre sarcinile care trebuiau indeplinite se numarau servirea micului dejun la pat persoanei iubite sau curatarea casei unui prieten.
Vanzatrii ciocolateriei erau dotati cu un iPad, asa ca toti clientii trebuiau sa intre pe paginile lor de Facebook si sa publice o postare cu lucrul pe care urmau sa-l faca in schimbul ciocolatei. Apoi, cei care au beneficiat de oferta publicau si poze din momentul in care si-au dus la indeplinire datoria.
Din pacate, oferta a durat numai o zi si a fost parte a unei campanii publicitare pentru promovarea ciocolateriei daneze, informeaza portalul Springwise.
Foto: springwise.com