Descoperire EPOCALĂ pentru omenire. Ce se află sub munții de gheață din Antarctica!

Sub Antarctica, la o adâncime de 975 de metri, cercetătorii au descoperit rămășițele unei tardigrade moarte, spre marea lor surprindere.

Tardigradele sunt niște microbi care pot supraviețui în condiții extreme. Studiile arată că tardigradele pot trăi ani buni fără mâncare și apă. De asemenea, pe acestea nu le sperie temperaturile extreme și nici expunerea la radiații.

Tardigradele sunt atât de indestructibile, deoarece au o proteină ce le protejează ADN-ul împotriva radiațiilor. Oameni de știință de la Universitatea din Tokio au descoperit că în genomul tardigradelor există mai multe copii ale unei enzime antioxidante, dar și o genă de recuperare a ADN-ului.

Unul din paleontologii implicați în cercetare, David Hardwood, a spus că descoperirea este complet neașteptată. Pentru oamenii de știință, descoperirea urmelor de viață în lacurile subglaciare din Antarctica este o raritate – cu atât mai mult când o găsesc la un kilometru adâncime. Oamenii de știință au mai descoperit semne de viață într-un lac subglacial din Antarctica în 2013, când la 62 de metri adâncime în Lacul Hodgson s-au găsit 20 de culturi de bacterii.

Ceea ce nu știu cercetătorii încă este dacă tardigrada descoperită trăia în apele Oceanului Arctic care au înghețat la suprafață sau dacă râurile subglaciale au mutat-o din Munții Arctici în văile din împrejurimi. Aceste detalii vor fi stabilite de îndată ce oamenii de știință vor face teste ADN pe microb, pentru a determina în ce mediu a trăit acesta. Bănuielile paleontologilor sunt că viețuitoarea ar fi trăit în urmă cu 50.000-120.000 de ani în urmă, într-o perioadă între ere glaciare.

Un pastor i-a cumpărat soției sale un Lamborghini de 200.000 de dolari! „Noi trăim pentru Dumnezeu”... Maria Ghiorghiu, profeție fără precedent pentru România: „Începe pedeapsa lui Dumnezeu. Se va revărsa asupra oamenilor”...