Descoperire uluitoare făcută de oamenii de ştiinţă! Au găsit un dinozaur uriaş, cu pene şi aripi masive! Cum arată creatura senzaţională

Dacă în urmă cu ceva timp existenţa dinozaurilor cu pene a fost pusă sub semnul întrebării, acum oamenii de ştiinţă au descoperit dovada de necontestat ce arată că aceştia au trăit cândva. Mai exact, aceştia au descoperit, în China, fosila unui dinozaur cu pene.

Fosila unui dinozaur cu pene, descoperită în provincia Liaoning din China

Cu o lungime de doi metri şi cu membre mici şi pene lungi, dinozaurul care a fost găsit în provincial Liaoning, China, poartă numele Zhenyouanlong Suni şi a trăit în urmă cu aproximativ 125 de milioane de ani, în perioada Cretacicului.

'Fosila este atât de bine conservată încât putem vedea penele de pe o mare parte a corpului, inclusiv o serie de pene mari pe membre'
, a declarat pentru AFP Steve Brusatte de la Universitatea din Edinburgh (Scoţia), coautor al studiului.

Oamenii de ştiinţă s-au arătat uimiţi de creatura pe care o descriu ca fiind un "un ucigaş cu pene şi puf", însă sunt de părere că aripile acesteia sunt inutile, căci sunt prea scurte. Mai mult de atât, intrigaţi de existenţa acestora, cercetătorii au încercat să găsească o explicaţie. Singura concluzie la care au ajuns a fost faptul că aripile ar fi putut fi folosite pentru a-şi proteja ouăle în cuib.

'Acum câţiva ani, majoritatea paleontologilor ar fi spus că dinozaurii s-au dezvoltat cu pene în cursul evoluţiei lor pentru a putea zbura. Însă acum nu mai suntem atât de siguri', a încheiat omul de ştiinţă, citat de AFP.

Sursa: Agerpres