Metro-Goldwin-Mayer este o compania americană, lansată în 1924, care se ocupă de producția de filme și emisiuni tv. Pentru a fi mai ușor recunoscuți, oamenii s-au gândit la un promo cu un leu. A ieșit atât de bine, încât a devenit marcă înregistrată și imaginea firmei.
De la desenele animate, până la filmele de Oscar sau producții tv de succes, toate au un singur lucru în comun. Încep cu glasul lui Leo, leul devenit vedetă după spotul realizat în 1928. Cum s-a realizat? Aflăm în rândurile de mai jos.
În `27, după trei ani pe piață, Marcus Leow, omul care a cumpărat Metro Pictures, Goldwin Pictures și Louis Mayer Pictures, s-a decis că nou înființata MGM are nevoie de o promovare nouă pentru a da marea lovitură. S-a gândit la zeci de strategii, dar a preferat să păstreze logo-ul cu leul pe care Goldwin deja îl avea.
Totuși, era nevoie de ceva nou, așa că i-a venit ideea să filmeze leul. Pentru a fi recunoscut mai ușor, a adăugat și sunet, iar așa a luat naștere celebrul răget.
Leo a fost primul exemplar folosit, din 1915, până în 1928, urmat de ”Jackie”, cel despre care se spune că ar fi fost cel mai fioros leu dintre cei ȘAPTE folosiți de-a lungul timpului de MGM.
Ce-i drept, privirea lui din imaginea de mai jos nu-i tocmai cea mai prietenoasă.
Acum, că ați putut vedea cele două imagini, haideți să auzim, pentru a câta oară?, celebrul intro al celor de la MGM! Alături de Stan și Bran, lucrurile par și mai frumoase, nu-i așa?
Așa arată ultima variantă MGM: