In urma cu 19 ani, Stefan Sagmeister a decis sa-si dea demisia din functia de designer, la una dintre cele mai mari agentii de publicitate din lume, si sa-si deschida propria firma.
Asa a aparut Sagmeister Inc., iar pentru promovare, fondatorul s-a gandit sa renunte la haine pentru o sedinta foto neobisnuita. A trimis poza prin email, iar strategia lui a functionat, caci a obtinut clienti importanti si si-a extins afacerea.
In 2012, a devenit partener cu Jessica Walsh, o tanara de 25 de ani careia i-a placut ideea de a fi model in beneficiul firmei. „La o ora dupa ce am trimis noul email am fost mentionati in mii de postari pe bloguri si pe Twitter”, a declarat Jessica, dupa cum relateaza Business Insider. Cei doi parteneri au primit cateva plangeri, asa ca au cenzurat fotografiile.
Totusi, nu renunta la metoda de promovare si i-au obligat si pe ceilalti angajati, dar si pe tinerii care fac un internship in firma lor sa se dezbrace in fata camerei.
Foto: Sagmeister&Walsh/Mario de Armas
Horoscopul sanatatii, cu Anca Martin: "Berbecii si Balantele trebuie sa fie atenti la ce mananca"... Vecina de la "Neatza" s-a batut cu Ciprian Sora, campionul mondial la K1...