Doi americani au decis să meargă într-un restaurant japonez pentru a cina. Odată ajunşi acolo, însă, şi-au dat seama că servirea lasă mult de dorit: abia după două ore şi-au primit sushi-ul comandat.
Cum din ce în ce mai mulţi clienţi erau agitaţi şi nervoşi, Makenzie şi Steven Schultz au început să caute motivul pentru care se întâmpla asta.
„Servirea a fost teribilă. Am așteptat 20 de minute să ni se aducă apa și aproape două ore pană s-au adus sushi. Oamenii din jur începuseră deja să râdă de noi – spuneau că așa ceva nu trebuie răbdat. Este adevărat. Era frustrant. Și toate acestea, desigur, din cauza personalului insuficient și nu a lentorii ospătarului. El singur servea întreaga sală și nici măcar o dată nu a fost grosolan cu clienții. Era răspunzător de 12 mese și de bar. Așa ceva nimeni nu poate îndeplini! Urmărind cum se apropie de fiecare masă și își cere scuze pentru întârziere, i-am atras și lui Steven atenția la ceea ce se întâmplă… Surprinzător, dar cândva eram și noi la fel… Eram ospătari… Nu-mi este dor de o astfel de viață și acest job niciodată nu mi-a plăcut. Noi am decis să facem o faptă bună pentru el, pentru că, mai mult ca sigur, învinuindu-l de servirea proastă, nimeni nu-i lasă bacșiș. Noi am plecat înainte ca el să vadă nota de plată. Am decis să fac această postare ca un memento – nu vă grăbiți să judecați până nu ați cercetat situația cum se cuvine. Și să vă amintiți mereu, mereu, mereu, de unde veniți.”
„Noi ambii am fost cândva în locul tău”, – au scris soții Schultz pe nota de plată...
Un mânz a fost salvat de pe un pod vechi, în timp ce mămica nu s-a dezlipit de lângă el. Oamenii chiar fac minuni! (VIDE... 50 de kilometri în DOAR ŞAPTE MINUTE! Cum arată primul "metrou plutitor" din Europa...