Compania Burberry a generat un val de critici după ce a prezentat un hanorac cu ştreang, la Săptămâna Modei de la Londra. Reprezentanții companiei britanice s-au scuzat, recunoscându-și greșeala.
Între cei care au criticat Burberry pentru această gafă s-a numărat și modelul Liz Kennedy, care a prezentat la Londra pentru această companie.
„Sinuciderea nu este modă. Să nu uităm nici de oribila istorie a linşajului”, a scris Liz Kennedy pe Instagram.
Şeful companiei Burberry, Marco Gobbetti, a spus că regretă neplăcerile create şi că „a fost o insensibilitate şi am făcut o greşeală”.
Hanoracul cu ștreang a fost inclus în colecţia dedicată tinerilor „Tempest”, realizată de directorul de creaţie Riccardo Tisci, care a fost prezentată duminică, potrivit News.ro.
Șeful Burberry a adăugat că cele scrise de Kennedy „nu reflectă cine suntem ori valorile noastre”.
„Vom reflecta asupra acestui caz, vom învăţa din el şi vom lua toate măsurile pentru a nu se repeta”.
Ricardo Tisci s-a scuzat la rândul lui: „Având în vedere că designul a fost inspirat de tema nautică, mi-am dat seama că a fost insensibil”.
Burberry este a treia mare companie de modă implicată în scandaluri de la începutul acestui an. La începutul lunii februarie, brandul de lux Gucci a retras de la vânzare un obiect vestimentar, un pulover din lână care acoperea partea de jos a feţei şi era decupat în zona gurii, unde ţesătura imita buze roşii, care a fost considerat de mulţi jignitor. În ianuarie, Prada a retras un accesoriu care se încadra aceluiaşi stereotip.
I-a turnat bere pe gât bebelușului și a filmat totul! Atenție, imagini șocante! Video... Cazul care a șocat lumea medicală! O fetiță a rămas timp de 13 ani în pântecul mamei. Femeia a fost operată de urgență...