Siglele unora dintre cele mai cunoscute companii din lume ascund, uneori, semnificaţii pe care nu toţi clienţii lor le percep instantaneu. Când ajung să o facă, însă, imaginea companiei are, de cele mai multe ori, de câştigat de pe urma creativităţii celor care au creat aceste logo-uri.
TOYOTA: Şase litere, reimaginate într-un singur simbol. Fiecare cerc şi semicerc din sigla Toyota poate fi interpretat ca o literă care, la final, contribuie la formarea denumirii producătorului auto japonez.
WIKIPEDIA: După cum se explică chiar pe site-ul Wikipedia, fiecare piesă de puzzle care formează globul din logo conţine o literă sau un caracter, simbolizând multilingvismul enciclopediei online. Spaţiul gol din partea superioară este menit să reprezinte natura incompletă a proiectului, care este completat constant cu materiale scrise în diverse limbi.
CARREFOUR: Carrefour nu mai are nevoie de nicio prezentare. Cuvântul franţuzesc înseamnă "intersecţie" în romană. Cel care a venit cu ideea acestui logo este Miles Newlyn - el a indus prin vizual ideea de intersecţie, dar a lăsat spaţiul alb în formă literei C. Nu lipseşte nici steagul Franţei.
SONY VAIO: Logoul Sony Vaio a fost creat de Timothy Hanley şi reprezintă un festin vizual pentru computer geeks. VAIO este un acronim pentru Video Audio Intelligent Organizer. Şi pentru cei care nu ştiu, vălul din stânga reprezintă tehnologia analoagă, iar partea dreaptă cuprinde cifrele1 şi 0 - simbolul digitalului/ codul binar.
FORMULA 1: F vine, bineînţeles, de la Formula iar "1" este stilizat în aşa fel încât să arate viteza maşinilor din circuit.
HYUNDAI: Deşi nu te-ai fi gândit niciodată la asta, logo-ul simbolizează doi bărbaţi care îşi dau mâna.
BMW: Sigla nu simbolizează vreo elice de avion, ci culorile Bavariei.
ADIDAS: Chiar de la început, Adidas a pus mare accent pe marketing prin “brand-ul cu trei dungi” care a şi devenit motto-ul lor: “Impossible îs nothing”. De-a lungul timpului, logo-ul s-a schimbat, dar întotdeauna au fost încorporate cele trei dungi. Actualul logo are trei dungi oblice în formă de triunghi dar nu asta este tot ce reprezintă. Logo-ul simbolizează un munte, o metaforă pentru provocările tuturor sportivilor, obiectivele pe care trebuie să le îndeplinească.