Datele cuprinse în 'Buletinul oficial de proprietate industrială, secțiunea Mărci și Indicații geografice', publicat de Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM), în primele opt luni ale anului, arată că atunci când vine vorba să-și promoveze și protejeze business-ul, oamenii de afaceri români au o imaginație ieșită din comun, relatează Agerpres.
Denumirile de marcă înregistrate în acest an la OSIM pot fi încadrate, fără nicio ezitare, într-o adevărată culegere umoristică. Să parcurgem, așadar, câteva dintre cele mai inedite mărci:
Cum totul pleacă de la cele sfinte, avem oameni de afaceri care s-au gândit să-și asigure încă din start protecția divină. Așa au apărut mărcile: 'La Poarta Raiului', 'Al 9-lea Cer', 'Descântecul săptămânii', 'Focul sacru', dar și 'Fuga de Strigoi' sau 'Noua Ordine Vibrațională', o marcă din domeniul educației/cercetării, înregistrată în luna martie 2015. Iar atunci când se simt protejați, atacă piața cu mărci puternice, populare, cu impact, în genul 'Mi-e poftă să fac bine', se arată în analiza realizată de KeysFin, citată de Agerpres.
De băut și de mâncat, în topul mărcilor înregistrate la OSIM
Cele mai multe mărci trăznite încearcă să promoveze calitățile unice ale ofertei lor. Dovadă sunt mărcile 'Mama mea gătește mai bine' și 'Zdravăn moldovenesc, crescut de pământ, pui moldovean, crescut agale în 61 de zile și oleacă'. Și cum o mâncare bună merge cu o băutură pe măsură, anul acesta s-au înregistrat mărcile 'Șprițificator', 'Plăceri răcoritoare' și, bineînțeles 'Dracoola'.
Toate acestea probabil că vizează clienții de genul 'Dorel', și el marcă înregistrată de către două companii, pe șase clase de produse și servicii.
Trecând în cu totul alt registru, ajungem 'La temelia zilei de mâine' alături de 'Specialiști în îmbinări armonioase' care lucrează, bineînțeles, cu 'Scule Serioase'.
Cum politica de preț este cea care dictează, din multe puncte de vedere, business-ul în România, oamenii de afaceri s-au întrecut să înregistreze mărci pe măsură: 'Revoluția prețurilor', 'Preț inegalabil', 'Cu ochii-n preț', 'Noaptea reducerilor', 'Devoratorii de prețuri', și chiar 'Black Friday în fiecare zi'. Astfel că 'Norocul îți bate la ușă' și poți face parte chiar dintre 'Bugetarii veseli' în caz că 'No te preocupes' și trăiești în 'Zona liberă de indiferență'.
A comandat o pizza şi a ajuns să locuiască pe stadă, într-o maşină! Cum a fost posibil aşa ceva... VIDEO: S-a deghizat în Hitler şi a plecat la…plimbare prin Germania! Cum au reacţionat oamenii când l-au văzut...