Peste jumătate dintre români vor cumpăra măcar un produs de Black Friday, arată studiile comercianţilor. Iar un client din trei va fi din mediul rural. Mai mult decât atât, vestea reducerilor pe site-urile din ţară a ajuns şi peste hotare.
”Vedem o creştere foarte mare a produselor comandate din afara ţării, pentru cei dragi, de acasă. Oamenii din străinătate comandă televizoare, electrocasnice.”, declară Iulian Stanciu, CEO al unui retailer.
De Black Friday, însă, coşul de cumpărături arată diferit de la an la an. Ofertele nu se mai rezumă doar la gadgeturi şi la obiecte de uz casnic.
”Avem şi produse speciale. De exemplu, pachete turistice în România şi în ţară. Avem bilete de avion reduse cu 50%. Avem chiar şi un Ferrari. Avem, în premieră, cafea. Două la preţ de una.”, a mai declarat el.
Iniţial, ziua de 29 noiembrie, când este oficial Black Friday, a apărut în Statele Unite şi marca începutul perioadei de cumpărături pentru sărbătorile de iarnă. Acum, e un fenomen în aproape toată lumea.