Magazinul de logodnici se afla la o adresa cu nume predestinat, pe strada Fericirii. Organizatorii nu au dus lipsa de voluntari dornici sa ia loc in vitrine. Fiecare si-a ales singur cate un personaj pe care sa-l interpreteze. Cat despre femei, ele au asaltat magazinul chiar de la deschidere, fie cu gandul la o relatie serioasa, fie, pur si simplu, din curiozitate.
Pana acum, agentia le propunea barbatilor sa-si posteze profilul pe internet, pentru ca femeile sa-si poata alege partenerul potrivit. Acum, aceiasi barbati pot fi vazuti si evaluati in carne si oase. Ei gasesc ca ideea este foarte buna.
Pentru ca distractia sa fie deplina, in magazin sunt afisate "instructiuni de folosire" pentru barbatii care vor fi "achizitionati" si semne care le imita, ironic, pe cele din supermarket-uri.
Totusi, in ciuda aparentelor, afacerea este foarte serioasa: in patru ani, pe situl agentiei s-au inscris 4.700.000 de oameni si alte cateva mii li se alatura in fiecare zi. Magazinul nu va functiona la Paris decat pana la sfarsitul saptamanii, dupa care se va deplasa in alte orase din Franta si chiar din strainatate.
Citeste si:
Superoferta: la noua spalari complete, primesti, gratis, o prostituata!