La 51 de ani de la moartea sa, Marilyn Monroe a fost si ramane un simbol al feminitatii si al senzualitatii. Motiv pentru care compania producatoare de parfumuri Chanel a ales ca actrita sa devina, post mortem, imaginea noii campanii de promovare a celebrului "5".
Totul a pornit de la declaratia inedita pe care Monroe a facut-o in cadrul unui interviu pentru revista Marie Claire, in 1960, pe care reprezentatii companiei au reascultat-o din intamplare. Actrita declara atunci ca ceea ce poarta noaptea pe ea sunt doar cateva picaturi de Chanel no 5. "Ce port la culcare? Chanel no 5, bineinteles! Inainte de somn imi pun pe piele cateva picaturi de Chanel No 5″, sunt cuvintele celei supranumite diva pop a secolului XX.
Reprezentatii companiei vor astfel sa o numeasca pe Marilyn Monroe ambasador Chanel, urmand ca faimoasa fotografie in care ea isi aplica pe piele cateva picaturi de parfum sa fie utilizata in cadrul noii campanii de promovare.