Pe data de 27 noiembrie, Allison Cozzi din Greenwich, Connecticut a intentat un proces împotriva lanțului de restaurante de salate celebru - care are peste 70 de locații în SUA. Aceasta a depus plângere la poliție după ce a făcut o descoperire cel puțin dezgustătoare în porția de salată pe care o comandase. Deși felul de mâncare nu trebuia să aibă carne, în timp ce mânca, a sesizat că mestecă ceva ce nu ar fi avut ce căuta în farfuria ei.
Ce descoperire dezgustătoare a făcut o femeie în salata pe care o comandase la restaurant. De unde provenea bucata de carne, de fapt
Potrivit informațiilor din dosar, făcute publice de unilad.com, femeia susține că a cumpărat o salată de la o sucursală a magazinului din Mount Kisco, New York, pe data de 7 aprilie 2023 și mâncare aproape jumătate când și-a dat seama că „mesteca o parte dintr-un deget uman”.
Degetul a fost „amestecat în salată și făcea parte din ea”, se mai arată în declarațiile ei. Dar de unde provenea degetul?
Ei bine, raportul arată că fix managerul restaurantului este cel care a suferit un accident. Acesta s-ar fi tăiat în timp ce toca rucola pentru salată. Managerul a mers apoi la spital, dar rucola contaminată a fost apoi servită clienților, se arată în informațiile din proces.
Citește și: Un cheeseburger uitat de aproximativ trei ani a fost găsit aproape intact. Cine și unde l-a găsit
Nu este clar câți alți clienți ar fi putut fi afectați de rucola contaminată, însă News12 relatează că departamentul de sănătate al județului Westchester a investigat incidentul și a deschis un dosar pentru încălcarea regulilor pentru prevenirea pericolelor din sănătate și a amendat filiala Chopt cu 900 de dolari.
De asemenea, potrivit NBC News, restaurantul nu a contestat amenda și a achitat-o. Cu toate acestea, Allison solicită acum despăgubiri și susține că a rămas cu o serie întreagă de „răni grave” ca urmare a faptului că a mestecat o parte din deget.
Reclamanta susține că a suferit de dureri de gât și umăr, alături de greață, amețeli, migrenă, tulburări cognitive și, de asemenea, atacuri de panică, însă nu se știe exact ce despăgubiri cere aceasta.
„Nu vrea să crească stresul și anxietatea pe care i le-a provocat acest incident. Așa cum prevede legea din New York, plângerea ei nu conține suma în dolari a daunelor bănești pe care le solicită”, a declarat avocatul ei pentru people.com.
„Ca o chestiune de bun simț și interes public, eșecul de a supraveghea pregătirea și servirea alimentelor într-un mod care să protejeze publicul este o abatere flagrantă de la practica sigură acceptată și merită o compensație semnificativă”, a mai adăugat acesta.