Omenirea poate scăpa. Planeta care ne-ar putea salva de la Apocalipsă

Se pare că vecinii noștri cosmici sunt mai aproape decât credeam. O echipă de cercetători de la Universitatea din South Wales au anunțat că cea mai apropiată planetă de noi din afara Sistemului Solar este doar la 14 ani lumină de Pământ și se învârte în jurului unei stele pitice roșii numite Wolf 1061.

Planeta a fost descoperită cu spectograful HARPS ce a fost instalat pe telescopul de 3.6 metri al European Southern Observatory din La Silla în Chile.

Numită Wolf 1061c, noua planetă are o masă de patru ori mai mare decât a Pământului și este una din cele trei descoperite orbitând steaua Wolf 1061. Toate cele trei planete au mase de 1.4, 4.3 și de 5.2 mai mari decât cea a Pământului. Acestea își termină orbita stelei în 5, 18 și 67 de zile.

Continuarea pe Playtech.ro.