Deşi pare inofensivă, reţeaua de socializare este mai complexă decât v-aţi putea închipui, lucru care, în timp, vă poate afecta intimitatea. Din acest motiv, poliţia din Belgia trage un semnal de alarmă
Motivul? În luna februarie, Facebook a lansat "reacţiile", un nou mod de a răspunde la o postare. Pe lângă butonul de like, acum există şase variante prin care oamenii pot arăta ce sentiment le trezeşte acea postare. Poliţia din Belgia avertizează însă utilizatorii că acesta este un mod prin care sunt colectate informaţii despre oameni pentru a fi folosite la advertising.
"Reacţiile nu doar exprimă sentimentele voastre, dar şi ajută Facebook să analizeze eficientă reclamelor pe profilul tău", scrie pe site-ul poliţiei belgiene, conform The Independent.
Facebook poate folosi aceste reacţii pentru a-şi da seama când oamenii sunt într-o dispoziţie bună şi să se folosească de acest lucru pentru a evalua când este cel mai bine să le arate reclamele, mai susţine comunicatul.
"Limitând numărul de reacţii la sase, Facebook se bazează pe utilizatori să-şi exprime gândurile mai bine astfel încât algoritmii din spate să fie mai eficienţi. Prin nişte click-uri le spui ce te face fericit", au mai spus aceştia.
SURSA: THE INDEPENDENT.CO.UK