Imaginati-va ca sunteti blocat in toaleta unui bar. Blocat, de nevoie. E clar ca nu prea aveti ce face decat sa priviti in jur. De aici au pornit rationamentul si doi frati din New York.
“M-am trezit ca stau in toaleta bibliotecii, eram plictisit, butonam la telefon si priveam pe pereti” - atunci i-a venit ideea. Avea in fata cel mai bun spatiu pentru reclame de orice fel. Mai exact, hartia igienica.
Americanii si-au creat un site si apoi au batut din usa in usa la companiile de mare si mica publicitate sa le impartaseasca ideea. Cand s-au vazut cu cateva comenzi ferme, au printat sute de suluri de hartie. Intr-o prima faza si-au distribuit gratuit produsul in cateva localuri.
Cei care isi fac publicitate platesc jumatate de cent pe reclama sau pe impresia lasata, cum le place sa spuna celor doi fondatori ai companiei "Hartia igienica vedeta".
Un anunt publicitar e vizualizat in medie intre 2 si 5 secunde. Unul dintre anunturile noastre e vizualizat in medie intre un minut si 10 minute. Depinde ce ai mancat la cina in seara precedenta.