Antena Căutare

Strălucirea unei glorii de altădată! Cazinoul din Constanța a renăscut grație unor străini: Imaginile cu impresionanta clădire ajung în toată Europa

Compania Sony a folosit 4.000 de baloane albe într-o reclamă spectaculoasă filmată în Cazinoul din Constanţa, care promovează cele mai noi modele fabricate de compania niponă în gama de televizoare Bravia, informează campaignlive.co.uk.

Compania Sony a folosit 4.000 de baloane albe într-o reclamă spectaculoasă filmată în Cazinoul din Constanţa, care promovează cele mai noi modele fabricate de compania niponă în gama de televizoare Bravia, informează campaignlive.co.uk, citat de news.ro

Pentru această reclamă, care va fi lansată în Europa luna viitoare, reprezentanţii companiei japoneze au folosit drone şi camere video performante. Reclama a fost turnată în ultra-high definition 4K.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Potrivit reprezentanţilor grupului Sony, noul clip se înscrie în tradiţia reclamelor pentru brandul Bravia, ce a fost lansat pe piaţă în anul 2005.

Creată de DDB Berlin, noua reclamă a fost filmată de regizorul american Andre Stringer în Cazinoul din Constanţa şi a utilizat 4.000 de baloane albe de mari dimensiuni şi o cantitate de 1,500 de kilograme de sclipici.

Reclama începe cu un balon alb care intră într-o clădire abandonată, Cazinoul din Constanţa, Clădirea se umple treptat cu baloane similare, în faţa unor trecători uluiţi de ceea ce se întâmplă. Apoi, baloanele explodează şi eliberează sclipiciul care creează o lume magică, multicoloră, în jurul Cazinoului din Constanţa.

Efectele vizuale au fost realizate de fotograful Fabian Oefner.

Pentru această reclamă, compania Sony a colaborat cu cântăreţul britanic Tom Odell, care asigură coloana sonoră a clipului, interpretând o versiune proprie a cântecului ”True Colours” lansat de Cyndi Lauper în 1986.

În plus faţă de acest spot TV, campania de promovare a noilor televizoare Sony Bravia, al cărei slogan este ”More Brilliance. More Beauty”, va rula şi în cinematografe, platforme video on demand, pe internet, panouri stradale şi în punctele de vânzare ale companiei Sony.

Realizat în stilul Art Nouveau, Cazinoul din Constanţa a fost finalizat în anul 1910, după o investiţie care a depăşit un milion de lei. Inaugurarea oficială a avut loc în 15 august, în prezenţa a numeroase personalităţi ale vremii, în frunte cu Principele Ferdinand.

Clădire-simbol a Constanţei, Cazinoul construit în stil Art Nouveau era, la începutul secolului trecut, gazda celor mai importante personalităţi ale vremii, venite să vadă spectacole, piese de teatru sau să participe la baluri. Trecut prin bombardamentele din cele două războaie mondiale şi reabilitat apoi, decor pentru unele scene din filmul "Ciuleandra" şi devenit ulterior un restaurant foarte căutat de turişti, Cazinoul din Constanţa pare acum că nu îşi mai poate regăsi strălucirea de altădată.

Profeția care SPERIE OMENIREA. „O mișcare a PĂMÂNTULUI va aduce Apocalipsa în 2016!”... O artistă din Ucraina ''pictează'' cu gloanțe, iar operele arată de-a dreptul genial!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x