Duminica SuperBowlului se apropie, iar întreaga lume aşteaptă reclamele din pauza meciului. Vedete şi animale simpatice sunt personajele cu care marile companii speră să capteze atenţia a sute de milioane de oameni.
Pentru numai 30 de secunde firmele au ajuns să plătească anul acesta aproape 5 milioane de dolari.
Deşi nu poartă doar lenjerie provocatoare, îngerii Victoria's Secret ar putea aduce audienţe record în pauza finalei de duminică. În reclama pentru SuperBowl a brandului, echipa lor joacă împotriva echipei diavolilor. Şi câştigă.
Katy Perry la Super Bowl, 2015
O abordare diferită se observă în cazul tuturor reclamelor. Mulţi dintre producători au pus accent pe umor. Fie că au cerut ajutorul vedetelor link hyunday, link amazon, link lg sau al unor necunoscuţi pentru a stârni hohote de râs.
O companie auto a pariat pe o combianţie mereu de succes: animale şi copii. Iar un producător de pastă de dinţi şi unul de bere au profitat de ocazie pentru a transmite şi un mesaj social.
Dacă te urci la volan băut nu eşti decât o fiinţă cu mintea îngustă, un irositor de oxigen, o formă umană de poluare.
Alte două mari companii îşi fac debutul în cadrul celei de-a 50-a ediţii a SuperBowl. Pentru un spaţiu de emisie de numai 30 de secunde, fiecare a plătit câte 4, 8 milioane de dolari.
Super Bowl
În acest an, pe scena de la Super Bowl sunt o mulţime de nou-veniţi. Sunt o mulţime de branduri cu nume mari, precum Amazon, Colgate, care nu au avut până acum vreo reclamă în cadrul galei Super Bowl.
Toate clipurile vor putea fi urmărite pe 7 februarie, în pauza finalei care va avea loc în San Francisco. Special pentru eveniment, organizatorii au angajat 4 mii de agenţi de securitate. Iar FBI va trimite trupe SWAT şi va mobiliza elicoptere şi avioane pentru a survola stadionul.