Live acumPoftiţi pe la noi: Poftiţi la Nea Marin! (r)
Prime Time 20:30Poftiţi pe la noi: Poftiţi la Nea Marin! (r)

Top 10 inventatori uciși de invențiile lor

Invențiile pot ajuta oamenii să crească pe scala socială, să devină cunoscuți, întrun cuvânt să renască cu un nume celebru în mintea oamenilor, însă aceste invenții le pot aduce moartea dacă nu sunt atenți. Iată un top 10 al inventorilor care au fost uciși de propriile lor invenții.

Max Valier

1. Henry Winstanley

Acesta a creat o contrucție care avea să salveze mii de vieți, dar să o ia pe a lui. Felinarul de pe coasta mărilor și oceanelor. El a creat prima construcție de acest fel în 1698 folosind 50 de lumânări. A fost prima data instalată în Anglia și toată lumea a sărbătorit inventarea farului, știind că în sfârșit sunt în siguranță, nemaiavând riscul de a naufragia din greșeală noaptea, pe țărm. Într-o noapte, când inventatorul s-a decisă facă reparații la felinar, a fost o furtună, iar această furtună a dărâmat felinarul peste Henry, astfel omorându- propria sa invenție.

2. Fred Duesenberg

Istoria sau percepția mașinilor germane de calitate și performanță a început cu frații Duesenberg. Ei au construit prima mașină a lor în 1904 și au format compania Duesenberg Motor în 1913. Până în 1920, automobilele Duesenberg erau cele mai bune mașini în cursele auto, iar prin anii 1930, mașinile lor de lux erau și ele foarte populare. Moarta lui Fred Duesenberg a fost foarte previzibilă. Își conducea una dintre mașini cu viteză foarte mare, pe un drum alunecăcios, s-a răsturnat și și-a rănit coloana vertebrală. Medicii s-au așteptat să-și revină în primă instanță, dar au apărut complicații și a murit de pneumonie.

3. William Nelson

În 1903, în vârstă de doar 24 de ani, era inginer și a inventat un motor care se putea adăuga la o bicicletă normală. Era în mijlocul unei demonstrații pentru prima oară a acestei invenții, care promitea o tranziție foarte ușoară celor care urmau să o folosească. În ciuda aspirațiilor sale, iua s-a terminat prost. Acesta a prins viteză prea mare în timp ce mergea în vale, pe un deal, a căzut de pe bicicletă și a murit.

4. Valerian Abakovsky

Din cele mai vechi timpuri Valerian Abakovsky era pasionat de motoare. El era șofer pentru oameni importanți din Rusia, și avea legături puternici cu oficialii din statul rus. El a folosit aceste legături pentru a-și duce mai departe ideea nebunească pentru un aparat numit Aero Dragon, care urma să fie propulsat de o elice. A reuși să convingă o grămadă de oficiali ruși pentru a produce un prototip, acesta desigur că tremura din toate încheieturile, făca cele mai graznice sunete și speria pe toată lumea dinăuntru. A reușit totuși să facă un drum de 200 de kilometri, dar la drumul spre întoarcere, înspre Moscova, lucrurile au intrat în sfârșit pe făgașul său normal și catastrofa a reușit să deraieze cu o viteză foarte mare, omorând pe toată lumea de la bord, inclusiv inventatorul.

5. Louis Slotin

A ajutat la producerea primei bombe atomice și a fost considerat cel mai mare expert în folosirea plutoniului. În mai 1946 a pregătit o demonstrație a unei tehnici de folosire a plutoniului, numită „gâdilatul cozii dragonului”. Prin această tehnic aducea miezul unui reactor nuclar până în aproape punctul critic, fără să treacă de acesta. Oamenii car au fost martori acolo au vpzut o explozie de lumină strălucitoare albastră, acest lucru însemnând o degajare enormă de radiații. Toți au fost duși imediat la spital și a devenit evident faptul că Slotin a fost cel mai afectat. A primit de patru ori doza letală de radiații, avea arsuri precum cele de la soare, dar pe organele interne, iar în nouă zile a murit.

6. Cowper Phipps Coles

A fost comandant în armata regală și un erau în războiul din Crimeea, de asemenea, era un foarte une designer de armament pentru navele de luptă. Printre ultimele sale designer-uri din 1858 a fost o mitralieră care avea o rază de mișcare foarte mare. A reușit să instaleze acest armament enorm pe mai multe vase, însă el în timp ce știa să facă armament el nu știa mare lucru despre vasele pe care punea armamentul, iar unghiul foarte larg de mișcare al armamentului însemna că trebuia să stea pe un loc mai înalt. Ceilalți oameni care au fost implicați în instalarea armamentului au luat acest punct în calcul, mai puți cei de pe o navă și nu au luat în calcul centrul de greutație al ambarcațiunii, și a fost necesară o singură furtună care să răstoarne tot vasul de război și să-l omoare icusiv pe Cowper Phipps Coles.

7. Max Valier

Acesta a fost un om de știință, designer de rachete spațiale în 1920, și se spune că punea rachete pe orice, inclusiv sănii, maini de curse și avioane micuțe. În căutarea vitezei supreme a ajuns la combustibilul lichid pentru rachetă, un fel de praf de pușcă pe steroizi. În primele teste a trebuit să toarne manual combustibilul, fără să aibă ochelari de protecție sau altfel de echipament de protecție stând exact în fața motorului pe combustibil, iar într- zi în 1930, unul dintre aceste experimente a eșuat și în urma unei explozii, o bucată de metal a fost aruncată și înfiptă direct în inima lui Max, omorându-l pe loc.

8. William Bullck

Presa de printat a fost una foarte utilă, nu una la care te-ai putea gândi că ar putea să ducă la moartea cuiva. Totuși, în 1865 inventatorul William Bullck a ajutat presa de printat, făcând-o să fie mult mai eficientă și să printeze mult mai rapid. El a fost cel care a instalat aceste mașini noi și le repara singur, iar acest aspect al reparatului a ajuns să-i aducă sfârșitul. În timp ce instala una dintre prese piciorul său a fost prins și zdrobit de una dintre aparate, el murind câteva zile mai târziu în timpul unei operații pentru amputarea piciorului.

9. Francis Edgar Stanley

Imaginează-ți o sanie, cu roți, cae merge pe stradă cu o viteză mai mare de 200 km/h. Asta au lăsat frații Stanșey în urmă. Mașina pe abur a fost una dintre cele mai rapide din acea vreme, iar Francis, în timp ce conducea, în 1918, una dintre mașinile sale super rapide pe abur, pe un drum întotocheat de munte, a virat brusc pentru a evita un obstacol în drum pe o râpă și a căzut murind.

10. Sylvester H. Roper

Acesta a inventat bicicleta pe abur. El a murit în urma unui atac de cord sau a focut un atac de cord în urma unui picaj de pe bicicletă, nu este sigur care a apărut primul. În timpul unui test public în 1896, a murit pe bicicleta sa.

Fanatik.ro
Cele mai noi stiri
Lajumate.ro